Beta

Vi som vil beholde bussen vår

Til: Kommunen/Svelvik /vkt /vy /Brakar

1 Jan 2020 stopper bussen å frakte passasjerer mellom Selvikskolen (Sande) til Berger (Sande) Det blir rett og slett ikke kollektiv transport på denne strekningen. Jeg har pratet med bussjåfører som forteller at det er mange mennesker, deriblant ei dame for eksempel (som bor i den aktuelle dødsonen) som vurderer å selge huset for å komme seg på jobb i Drammen. Det vil bli umulig å komme seg på jobb uten bussen på morgenen. Dette er en av veldig mange som mister muligheten til å ta bussen. Eldre, psykisk og fysisk utfordret, Barn som ikke får ta skolebussen frem til sin egen skole.. Folk som bor i Sande og jobber i Svelvik og vice versa.. Dette medfører som de fleste skjønner store utfordringer for veldig mange som er avhengig av kollektiv transport. Jeg som de fleste synes det er tragisk og dårlig av de som bestemmer dette og vi føler vi har blitt "kastet under bussen" Så vil du ha mulighet til å ta bussen i 2020,blir du med og signerer du også ????Mvh Ronny Engebretsen

Signeres av: Alle