Beta

Ja til hundepark i Namsos.

Til: Namsos Kommune

Til alle med hund i Namsos og omegn.
Antar at det er flere med meg som gjerne skulle sett at det fantes et brukbart stort inngjerdet område i Namsos hvor man kunne slippe løs hunden, og la den få treffe likesinnede året rundt. Tenker da på en hundepark som er åpen for alle med hund, ikke en lukket gruppe hvor man må betale for å være med. Jeg har vært i dialog med kommunen om det finnes et slikt område her i Namsos, og de har muligens et par alternativer. Men for virkelig å vise at vi hundeeiere ønsker et slikt område, så har jeg startet denne underskriftskampanjen. Så hvis du er enig med meg i denne tanken, vær så snill og signere og spre ordet videre. Desto flere, desto bedre! På forhånd takk!
NB! Jeg hadde en underskriftskampanje med samme navn gående, men den stoppet jeg da denne hundesykdommen var i søkelyset. Men jeg håper dere som signerte da, vil signere igjen.
Ronny Moe

I går

Kan orientere om kommunen jobber med saken vedrørende hundepark i Namsos. Vi ser på området mellom badekulpen på Spillum og der det nå kommer opp nye industribygg som et aktuelt område. Det er et areal på ca 5 mål der det nå er skog og kratt vi ser for oss å gjerde inn, sansynligvis i to, en for små og en for store hunder. Når dette er 100 % avklart skal jeg komme med mer informasjon, for det er viktig at vi får dere hundeeiere med på hvordan en slik hundepark bør lages. Skogen må da først rydde