Nei til Pride-flagg i skolegården!

Til: Foreldre til barn i grunnskolen

Pride er av gode grunner omstridt. Det snakkes mye om mangfold og inkludering. I virkeligheten er flagget splittende. Ingen har spurt foreldrene. Folk med motforestillinger ekskluderes.
Barna er alle sammen resultat av heterofil kjærlighet. De fleste har heldigvis sin biologiske familie som fundament i livet. Likevel er ikke heterofili og familieverdier sentralt i seksualundervisningen. Seksualundervisningen handler ikke om virkeligheten lenger. Den er blitt en holdningskampanje for å normalisere avvik på vegne av politiske bevegelser som Pride og Fri.
Det lyves for barna angående kjønn. Det finnes kun to kjønn og man kan ikke operere seg til å bli kvinne eller mann. Man må så klart få lov til å tro noe annet. Trans-aktivisme er for en sekt å regne. Likevel presses deres syn på barna våre. Det er ingen fritaksmuligheter.
Pride er et sex-sirkus, og det er greit nok. Hver sin lyst. Men det har ikke noe i en skolegård å gjøre. Alle elevene der er under den seksuelle lavalderen. De skal ikke seksualiseres. De skal ikke utsettes for voksnes seksualitet. Sist jeg sjekket var det straffbart.
FJERN FLAGGET NÅ!