Jeg trenger din hjelp mot barnevernet

Til: Barnevernet

Jeg trenger underskrifter for å vise til at jeg har folk som støtter meg nå som jeg ønsker å gå i sak mot barnevernet. Her er saken :

Jeg var 17 år, og bodde i hybel under ettervern hos Barnevernet, i Grorud bydel. Jeg ble kastet ut av hybelen min i 2 uker, fordi jeg ikke gikk på skole eller jobbet. Jeg hadde nylig vært innlagt i 16 måneder på bv. institusjon, på grunnlag av rus og adferds problemer. Jeg var som sagt under myndighets alder, og de hadde heller ingen myndig verge med underskrift som jeg kunne bo hos, så de gjorde ett ulovlig sjakktrekk.

Her er konsekvensene det førte med : Jeg hadde ingen steder å bo, så jeg måtte oppsøke kriminelle miljøer for å ha ett sted og bo, noe som førte til at jeg ble dratt inn i gjengmiljø og måtte tattoveres for og bli akseptert. Disse tattoveringene har ført til at jeg sliter med og få jobb, folk ser på meg med skepsis når de ikke kjenner meg, dømmer meg og dette har til tider gått utover det psykiske, har også i etterkant av denne hendelsen vært innlagt på psykriatisk pga rusutviklet psykose. Om rus utviklingen min kunne vært en helt annen enn den ble, hvis barnevernet gjorde jobben sin ordentlig, er ikke godt og si men det gjorde ikke saken noe bedre.

Den største utfordringen :
Barnevernet førte aldri opp i saksmappen min at de hadde kastet meg ut av hybelen, så saken kan bli vrien og vinne, derfor trenger jeg deg til og vise at du støtter meg!

15.10.2018

Da jeg går inn for å åpne sak, skal jeg ha med meg ett stort konsern som kan skape det de ikke kan tilby, trygghet. Navnet på dagens organisasjon er ødelagt internasjonalt, så vi bygger ett nytt!
Få varsel på e-post når eieren skriver oppdateringer