Vi ønsker taktisk og teknisk etterforskning på  på Anja Bakkes dødsfall

Vi ønsker taktisk og teknisk etterforskning på på Anja Bakkes dødsfall

Til: Kjære alle sammen. Anjas familie mener å ha bevis for at Anja ìkke ble drept av seg selv, som politiet offisielt mener. Vi ønsker etterforskning. En

Anja døde uventet 11.3.2007. Familien ble informert om at hun hadde hengt seg i en dusj på en fest I Åsane. Senere på dagen sa samboer at han fant henne i dusjen i leiligheten om morgenen. Hun hadde hengt seg, og stirret rett på han, sa han. Han husker ikke om beina rakk nedi gulvet. Han påstår de har vært på fest med 50 jusstudenter, noe det ikke finnes vitner på. Derimot snakket familien med kokken på Casa Del Toro som sa hun var på jobb, og hadde mye å glede seg til fremover. Vi oppdaget mange løgner. På likskue så vi at nesetippen hennes var firkantet, hun hadde blåmerker og nekrose på fingertuppene. Noe må ha stanset blodsirkulasjonen tenkte jeg. Flere år senere får vi ut rapport fra 1.lege på åstedet: strangulasjon rundt hals og håndledd. Anja har merker på kroppen som viser at hun har blitt sparket ned på gulvet såpass nært veggen at det har blitt betydelig skjevhet I ryggen. Vi mener Anja umulig kan ha bundet seg selv slik at hun får nekrose på fingertuppene og så henge seg og knekke ryggen. Anja er bundet 2 ganger rundt halsen nede på halsen fremme, så skrur det oppover mot baksiden av halsen; identisk med manuell strangulasjon bakfra. Politiet etterforsket aldri saken; det ble en OBS-sak. Saken oppgjort på stedet. Politiet har fått bevis på ett sølvfat, men vil ikke ta imot. Etter drapet på Anja fikk min mor høre at hun var ikke nærmeste pårørende; det var samboeren. Og lydloggen ble slettet fra AMK. Vær så snill å skriv under på at vi ønsker taktisk og teknisk etterforskning av dødsfallet, og at alle såkalte bevis burde offentliggjøres. For da vil alle se at Monica-saken er ganske så lik Anja-saken. Bare at Anja lå naken, får mange til å tenke at det var trolig voldtekt og drap. Få sannheten frem i lyset, la kvinner i Norge få rettsikkerhet både mens de lever og når de dør.? På forhånd ?lig takk for støtte. Og må alle ha det trygt og godt der ute ????

Signeres av: Alle mistenkelige dødsfall skal etterforskes. Vi krever etterforskning av Anjas død og.

06.01.2024

Tusen takk for underskrifter. Disse skal overleveres til Bergen sentrum politistasjon, der ett 2sifret antall plotifolk har skrevet under på at saken aldri skal etterforskes.
Få varsel på e-post når eieren skriver oppdateringer