la sommerfestivalen i Arendal bestå

Til: Helsedirektoratet, stortinget

Hvert år reiser en rundt 90 deltakere med sine støttespillere til sommerfestival i Arendal i august og skifestival på Geilo i april. Dette er to arangemang som mange med psykiske problemer eller har hatt. har stor glede av. Dette gir en noe å leve videre på utover høsten og så ha noe og trene mot vinteren.
Nå er problemet at de som står i bresjen for å få til disse arangemangene jobber seg nesten i hjær for å få nok penger til at skal bli noe. de er kjempeflinke. men nå ser det ut som at er siste året.
Viss mange blir med og skriver under så kan jeg sende inn dette med ett brev og se om det hjelper. for dette betyr såpass for mange at de slipper en innleggelse og kanskje mindre medisiner pga minnene etter turen var så godt at den forventa depresjonen kom ikke eller ble svakere. og lysten til og gjøre det bedre neste år gjør at en gir alt og trener for fult.

Signeres av: alle som mener fysisk og psykiskhelse er viktig f0r å fungerer ellers i hverdagen. Eller har noen pårørende som mener det er viktig ting å få til.