Stopp mobbing og netthets.

Til: Regjeringen

Regjeringen går ut med manifest mot mobbing i skolene og det er vist at mobbing i skolen bare blir mer og mer skjult etter det kom flere nettsamfunn og at manifestet ikke fungerer så bra og at statistikken har gått ned som de sier. Facebook er en av de mange stedene mobberne har funnet ut at det er fint å mobbe på da de tror at ingen får se dette og at dette ikke oppdages da de skriver brev . Mange barn/ungdom og voksne opplever mobbing bare som verre og verre og det ønsker vi å gjøre noe med. Mange trenger hjelp men pga de lange ventelistene som er i vårt Norske samfunn får mange fysiske og psykiske lidelser og vi har hørt om selvmord. Vi ønsker ikke et slikt samfunn som bare blir verre og verre og håper alle vil skrive under så kanskje vi en gang for alle kan bli hørt og at andre tiltak kan iverksettes i både skole og alle nettsammfunn. Selv om ikke akkurat du eller ditt barn sliter så vet man ikke hva som skjer hos kameraten eller venninnen til barnet deres eller kanskje det faktisk er en venn av deg som sliter men ikke tør å snakke om dette da mange syns det er flaut og ubehagelig. Vi har fått NOK og nå må REGJERINGEN gjøre noe som virkelig hjelper. Regjeringen kan ta en prat med en av oss som virkelig har fått merke det skjulte på kroppen så kanskje de får en annen pipe og gjør noe !!!!! VÆR så snille og SKRIV UNDER.