Nei til forbud mot TikTok i Norge

Til: Unge Høyre og regjeringen.

Unge Høyres leder Ola Svenneby ønsker å forby TikTok i Norge. Han mener at Norge burde boikotte Kina på denne måten. TikTok er ikke bare negativ påvirkning på mennesker, men også en god måte å tjene penger på, særlig hvis man ikke kan jobbe og lever på trygd. De som går på nav har dårlig råd, men takket være TikTok, så har flere mennesker som går på nav, de har nå bedre råd enn før, fordi de får tjene penger ved siden av trygden, selv om de ikke kan utføre "ordentlig arbeid". TikTok er også en perfekt måte for unge mennesker å tjene opp penger for investering i fremtiden sin, hvis man ikke får seg småjobber.

Det betyr ikke at man skal slutte å jobbe, men når man ikke har muligheten til det, så er det bra at man kan tjene penger på å lage fornuftige contents på TikTok og dermed spre positivitet osv. dette hjelper også bedrifter med å få flere kunder og dermed går færre bedrifter konkurs og færre blir arbeidsledige osv. TikTok er også perfekt for å få frem sine politiske meninger og idéer (ikke hatefulle ytringer), og mange helsepersonell bruker TikTok, for å nå ut til de unge (som ikke er på andre sosiale medier).
Det er også fint for Politiet å bruke TikTok, for å svare på spørsmål fra folk, men også advare om forskjellige farlige og kriminelle aktiviteter som foregår.

Kjære Ola og Unge Høyre og Regjering og Dtorting. Vær så snill, ikke ta fra oss de positive mulighetene som TikTok gir! Vær så snill, ikke forby TikTok i Norge! Ikke la boikottingen av Kina gå ut over vanlige folk. Ja, det er en del negative ting med TikTok, men det er også mye positivt med TikTok. Det er viktig å se på de positive tingene.

Skriv under denne kampanjen hvis du er enig i dette!

Signeres av: Alle kan signere