Ønsker glutenfrie Gryr tilbake

Til: Tine

Ønsker raskest mulig å få glutenfri gryr tilbake på markedet. Den var den eneste glutenfrie melka på markedet med optimalt innhold av vitaminer/mineraler! Slik at de som må spise mat som er fri for allergener, slapp å ta tilskudd av eks. jod/kalsium/folsyre/b-12, ettersom den inneholdt både folsyre, kalsium, jod, b2, b12 og vit D. Den hadde nesten «samme innhold» som kumelk. Jenta mi drakk 0.5-1 liter pr. dag av melka, og likte smaken i tillegg. Det er ikke lett for barn som har blitt vant med noe på markedet, å bare lett venne seg til noe annet heller. Trist å miste gode produkter når de endelig har kommet på markedet! Den nye gryr har samme innhold av vitaminer/mineraler, men kan ikke lenger merkes glutenfri siden de nå bruker norsk havre fra norske gårder (det de reklamerer med), men det er ikke fra ren glutenfri gård lenger.
Vinn vinn å få denne tilbake både mtp salg og for alle som har cøliaki, allergier og intoleranser. Og for de som lever på vegan kost osv! Ønsker å få den fortest mulig tilbake! :)

06.01.2023

Jærbladet har tatt saken :) de lager artikkel og hører med Tine. Takknemlig og spent på hva som skjer videre????

03.01.2023

Delt med Tine og de tar det videre, de har før sagt jeg belyser gode poenger. Siste svar fra Tine:
Hei Beth!
Takk for at du gjør oss oppmerksom på underskirftskampanjen. Vi tar det med oss videre internt.

Takk for alle underskrifter, del gjerne videre slik at Tine ser hvor dypt savnet den glutenfrie gryr havremelka er :)
Få varsel på e-post når eieren skriver oppdateringer