Gi oss tilbake retten til å lære om HELE Bibelen, og gi alle inkludert Prester og Predikanter rett til å forkynne om Hele Bibelen.

Til: Kirker, bedehus, skole, politikk, relgion.

Mange tror at man i dag kan lærer om hele Bibelen i Kirken... (Ja for hvor ellers enn i Kirka?) Men etter de nye reglene kan ikke Presten lese opp hva som helst fra Bibelen i Kirka.
Og hvem som helst kan bli annmeldt for diskreminering om man leser opp
Bibelen høyt i fek gågata...

Det burde vært med største SELVFØLGELIGHET at alle kan lese opp Bibelen både på gata, Bedehus og i Kirken uten å bli straffet eller hetset med, uavhengig av hvilket kapittel og vers fra Bibelen man leser opp.
DVS vi vil ha tilbake friheten til å kunne forkynne og / eller lære om hele Bibelen uten å bli straffa eller hetsa. Og da må alle Prester og predikanter kan prøve å lese opp og undervise ALT som står Bibelen. Vi vil ha tilbake et ærlig Guds hus, der Prest og predikan (og andre folk i Guds hus) skal lære oss som oppsøker Kirka / Bedehus ALT som står i Bibelen.

I dag blir prester og predikanter presset til å ikke snakke om visse ting i Bibelen fordi det kan såre noen. Men hva med alle oss andre som blir både såret, fortvilet og noen til og med forvirret forde Presten taler fra en Bibel med mange "utrevne ark og sort dekktusj" for å ikke lenger se på ubehagelige og vanskelige temaer.

Ja hvorfor skal folk som ikke vil følge Bibelen, bestemme over oss som ønsker å både lære, forkynne, undervise og følge Bibelen ... ??
For folk som ikke vil følge Bibelen kan jo bare la vær. Men la oss som ønsker få lære om/forkynne hele Bibelen.

Livet er ikke en dans på roser, livet blir heller ikke problemfritt av å være kristen.
Men vi som er kristne vil at alle Prester, predikanter og også lærere skall kunne lese opp Bibelen akkurat slik Bibelen er uten å ta noen tekster vekk, eller legge noen til.

Så gi oss tilbake friheten til å forkynne og eller lære om HELE Bibelen