Beta

Støtteopprop til krav om oppfylging av vedtak i reguleringsplan for Lutelandet Energipark

Til: Fjaler kommune

Reguleringsplanen for Lutelandet Energipark vart vedteken i Fjaler kommunestyre den 25. oktober 2011, sak 87/11. Planen gjev m.a. vilkåra for å ta i vare miljø og naboar, og er juridisk bindande.

Støy er eit alvorleg problem rundt vindkraftanlegg, og § 3.5 i reguleringsplanen krev utgreiing og vurdering av konsekvensane lågfrekvent lyd (djup bass) har for menneske som jobbar og/eller leve med vedvarande monoton lågfrekvent lyd frå vindturbinar. Di lågare frekvens, di mindre absorberer luft lyden, og forsking har vist signifikant samanheng med folkehelseproblem minst 15 km frå vindturbinanlegg.

Vi opplever at politisk fleirtal i Fjaler kommune er så ivrige etter å springe utbyggjar sitt einsidige ærend, at dei vrakar både plan og bygningslova og sine eigne reguleringsplanar. Er dei ikkje valde for å ta i vare kommunen sine innbyggjarar og arbeidstakarar, denne gongen i områda på og rundt Lutelandet?

Korssund hyttelag har sendt dokumentet i linken under til Fjaler kommune: https://innsyn.onacos.no/fjaler/wfdocument.ashx?journalpostid=2020004666&dokid=226802&versjon=1&variant=A&

Vi håpar du gjev deg tid til å lese dette dokumentet, og om du er einig, signerer dette støtteoppropet.

Signeres av: For innbyggar og berørte partar i Fjaler kommune

1 uke siden

Forklaring:
For å finne dokumentet linken viser til KOPIER linken inn et nytt nettleservindu.