Beta

Sammen for Vestnes

Til: Alle i Vestnes kommune

Vestnes treng ny politisk kurs, der folket er i sentrum. Rettferdig geografisk representasjon i kommunestyret. Nei til bygging av Møreaksen. Ingen fleire nedleggingar av skular. Betre drift av offentleg helsesektor, satsing på nærvær som motvekt til høgt sjukefravær, auka satsing på eigne tilsette og nei til unødig helse-innleige. Meir moderne næringspolitikk og arbeid mot sosial dumping. Endå betre samarbeid med frivillige organisasjonar og idrettsklubbar, skape ein brei arena for god sosial utvikling for barn og unge. Nye tiltak for å stimulere familiar til å bli buande i Vestnes, og tilflytting. Stimulere til at fødselsoverskuddet blir høgare.

Vi ønsker å bidra til eit godt, samarbeidande og ansvarleg politisk klima for positiv utvikling av Vestnes som sjølvstendig kommune. Det er den overordna målsetjinga for "Sammen for Vestnes" å oppnå representasjon ved kommunevalget i 2019 som set våre representantar i posisjon til å prege utviklinga av samfunnet Vestnes.

Signeres av: Alle