LA BARNA KOMME HJEM!

Til: Regjering, Storting, Hm kongen!

Noe å ta innover seg, kjære barnevern? Begynn å få frem den galskapen dere for hver dag utfører i ord, fortell oss hvordan dere kan bedømme oss andre utenfor til å «ikke være egnet til å være den perfekte mor eller far, når dere heller ikke bak skalkeskjulet er perfekte». Det finnes ikke noen oppskrift på å være A4, men om man over lang tid blir bedømt ut ifra det som står i fortiden og ikke nåtiden kommer man jo ingen vei. Man blir født, man gjør feil og kommer seg videre. OG MAN LÆRER! Men det har jo kanskje ikke foreldrene deres fortalt til dere i ung alder uansett så det er jo liten vits at ei på 21 forteller dere godt voksne innenfor den sektoren DETTE. Men hvordan i ville vesten er det forsvarlig å dømme/svartmale så inn i granskauen slik dere for hver dag gjør imot befolkningen? Tro det eller ei, men dere vil snart få vite hvordan det er å kjenne på en konstant frykt, en redsel og en uunnværlig bølge i håp om at ting vil blir forandret for ALLTID. Et godt råd, slutt i den sektoren eller for all del HJELP I VEI, for det kan jo så klart dere sååå godt.

#LABARNAKOMMEHJEM!

HJELP ISTEDENFOR Å LA FORTIDEN FORFØLGE ENHVER SOM PRØVER Å KOMME SEG VIDERE!