Få Caliban Sessions 2015 til Trondheim

Til: Studentersamfundet i Trondhjem

Caliban Sessions er minifestivalen med artistene rundt Duplex Records og Caliban Studios, som startet i Oslo men bredte seg til både Bergen og Trondheim i 2013.
For tredje året på rad reiser Caliban Sessions rundt og underholder med sitt mer eller mindre faste ensemble og et knippe lokale artister. Dessverre har festivalsjef Ole Petter Andreassen meldt om at det ikke blir noe Caliban Sessions i Trondheim i år fordi Samfundet holder stengt i slutten av mai. De oppmerksomme av oss husker at Caliban Sessions bruker å være på høsten, men i år må det altså avholdes i slutten av mai: "pga forskjellige årsaker" - Ole Petter.
Dette er fryktelig synd for alle vi som vil ha Caliban Sessions tilbake, med alle sine flotte artister og lokale spektakulæriteter.
Samfundet har ved tidligere anledninger holdt åpent for en kveld når store arrangement har vært på banen og vi mener at Caliban Sessions er et av disse arrangementene.
Vi skal vise med denne underskriftskampanjen at folket vil ha Caliban Sessions og at det er penger å hente for både Samfundet og Caliban Sessions.
Underskriftene skal overleveres styret i Samfundet for å vise at publikum kommer hvis de holder åpent.

For mer informasjon om Caliban Sessions gå til https://www.facebook.com/pages/Caliban-Sessions/159355914262374?fref=ts