Mistillitsforslag mot regjeringen

Til: Stortinget

Arbeiderpartiet kom med valgløfter under valget der det ikke er ett eneste løfte som er innfridd. Regjeringen har stadig vekk kommet med dyrere skatter og avgifter. Diesel og bensin er bort imot 100 prosent dyrere en for ett år siden. Strømpriser er flere hundre prosent dyrere enn for ett år siden. Tilliten til Regjeringen blant de fleste i landet er null. Regjeringen har ikke imøtekommet det oss nordmenn ville med Strømpriser, istedenfor så kommer Regjeringen med hjelpepakker på strømregningen, som i grunn er totalt unødvendig da Regjeringen kunne satt en fastpris/makspris. Vår nasjon kunne ha en bærekraftig industri, men det har vi ikke lenger da våre fortrinn med billig energi er vekke. Industrien får ingen hjelp med sine utgifter på strøm, dyrt drivstoff etc. Transportnæringa er det mange som rett og slett må parkere sine biler da det ikke lenger lønner seg å kjøre.
Regjeringen har i tillegg ødelagt sin tillit med de sakene som har kommet opp med pendlerboliger som enkelte ikke hadde krav på. Det å stjele fra felleskassa er like straffbart som å underslå penger fra nav. Men disse politikerene går fri å ikke får noen som helst straff. Virker som det er ok å si unnskyld jeg gjorde en feil. Det kunne ikke de stakkars folka som havnet i fengsel pga nav sin feil tolking av loven.... de fikk sine liv ødelagt å stemplet som svindlere av rettsvesenet. Så Tilliten til Regjeringen er null. Derfor vil vi fremme ett mistillitsforslag mot regjeringen å håper dette blir hørt.

2 uker siden

Til dere som ser denne underskriftskampanje så kan dere også finne gruppa på Facebook som heter mistillitsforslag mot regjeringen.
Få varsel på e-post når eieren skriver oppdateringer