Ivareta egen befolkning først og fremst

Til: Regjeringen

Vi skal ikke forplikte oss til å ta inn flere migranter fra hverken Middelhavet eller andre steder all den tid våre folkevalgte ikke er i stand til å ivareta egen befolkning. Her hjemme skjærer de ned over en lav sko slik at en god del av egen etnisk befolkning går for lut og kaldt vatten, barnefamilier lever langt under fattigdomsgrensen, flere og flere ungdommer får psykiske problemer, eldre behandles skammelig, trygdede blir behandlet som løsbikkjer, fratatt mulighet til å klare seg i hverdagen på grunn av nedskjæringer på en allerede liten trygd som det er umulig å klare seg på. Men å gi bistand til depoter og ustabile diktatorer slik at de kan skaffe seg enda flere krigsmaskiner og våpen og bevilge seg selv skyhøye lønnspålegg til en allerede høy lønn er ikke bare skammelig, det er rett og slett egoisme. Egen befolkning og land burde komme i første rekke, men det viser seg gang på gang at lovnader og løyner sitter høyt når det gjelder å komme seg høyest mulig opp i hierarkiet.

Signeres av: Folket