Vi som krever ekstraordinært stortingsvalg

Til: Norske velgere

Det synes klart at dagens regjering ikke har ønske eller vilje til å hjelpe norske husholdninger og bedrifter med ekstraordinære strøm-, drivstoff- eller matpriser.
Støre sier rett ut at han driver "omfordelingspolitikk". Med det mener han at penger skal trekkes ut av private formuer og omdisponeres etter regjeringens ønske. Dette rammer alle, både rike og fattige. De som har klart å spare noen kroner gjennom hardt arbeid, skal ikke lenger ha lov til å beholde dem. Midlene skal gå tilbake til staten. Dette gjøres indirekte ved å skru opp prisene på nødvendige varer. Vi blir løyet til og fortalt at alt skyldes "krigen i Ukraina". Men prisene var allerede på vei opp før krigen på grunn av politisk innførte avgifter.
Regjeringen nekter å hjelpe våre bønder og andre som produserer mat, selv om en matkrise er varslet. Norge er ikke selvforsynt fra før, og situasjonen blir verre som følge av regjeringens valg.
Vi skal tilvennes de nye prisene, slik at regjeringen kan kjøre gjennom deres agenda, blant annet vindkraft, til tross for stor motstand i folket.
Dette skal vi ikke finne oss i. Stortinget er ikke en lekegrind hvor politikere som ikke jobber for Norge, kan realisere deres personlige ideologi. Det er folket som bestemmer! Skriv under for å vise din motstand og avsky for hvordan Støre & co med en ufattelig arroganse overkjører det norske folk.