1000 milliarder til Ukraina

Til: Regjeringen

Beregner viser at Norge tjener vanvittige summer på krigen i Ukraina. Og da snakker vi om ekstrainntekter, altså inntekter som vi ikke hadde tjent, dersom det ikke var krig. Overskuddet fra olje og gassproduksjonen settes rett i Oljefondet. Akkurat nå er oljefondets markedsverdi på over 17 000 000 000 000 Norske kroner. Altså sytten tusen milliarder kroner.
Verdien av ekstrainntektene på grunn av krigen er derfor ekstimert til over 1000 milliarder norske kroner.
Disse pengene kan brukes til å sikre Norges fremtid. Dersom Putin vinner frem i Ukraina, er det ingen som vet hvordan verden blir seende ut. Men en ting er sikkert: Norge og Europa vil flomme over av fortvilte ukrainske flyktninger! Og krigen vil rykke nærmere Norges grenser.
Ukraina er i en fortvilt situasjon. De mangler våpen, ammunisjon og utstyr. Men de gir ikke opp! Støtten fra USA har strandet i en politisk gordisk knute. Støtten fra EU kommer, men ingen vet når.
Vær derfor med å støtte vår aksjon for å sende tusen milliarder norske kroner til Ukraina. Hvordan pengene brukes, får våre fremste forsvarseksperter finne ut. Selvfølgelig i samarbeid med ukrainerne.
Her er noen artikler: https://www.faktisk.no/artikler/z41ov/norge-tjener-store-penger-pa-putins-krig

Signeres av: Hele landet