Ja til Havpark i Tromsø

Til: Tromsø Kommune

47 m høy MOXY foran Hålogaland Teater?

Se for deg en levende undervannsverden rett foran en av de mest fantastiske bygningene i Tromsø! Vi står ved et veiskille hvor skjønnheten ved Tromsøs strandpromenade henger i en tynn tråd. @tromsokommune kommunes planer truer med å overskygge en av byens mest verdifulle perler med ruvende strukturer. Ville vi la dette skje med landemerker som @SydneyOperaHouse eller Oslos @NationalOpera? Absolutt ikke!

Men frykt ikke! Vi har en dristig visjon om å forvandle strandpromenaden vår til en fortryllende undervanns skulpturpark – et fristed for eventyr, kunst og bærekraft! Dykkeentusiaster, forestill deg å utforske historiske fly og båter senket av @TromsoMuseum, eller se fascinerende undervanns utstillinger av @TromsoKunstmuseum! Og for de som søker ro, se for deg en freds fontene der du kan se nordlyset danse under bølgene!

Men dette handler ikke bare om å bevare skjønnhet – det handler om å skape et levende, bærekraftig bysentrum som tiltrekker seg besøkende fra fjern og nær. Se for deg steinene foran @HalogalandTeater forvandlet til koselige sittetrapper, som tilbyr et perfekt sted å nyte solen og naturen! Og la oss ikke glemme den flergenerasjons lekeplassen med et beskyttende tak, som sikrer moro for alle, hele året!

La oss ta beslutninger som prioriterer byens fremtid og bevare dens naturlige underverker. Bli med oss og talsmann for et @Tromsø som feirer sin skjønnhet og inviterer alle til å dele magien! Vi har løsningene. #SaveOurSeafront #BærekraftigTromsø

Signeres av: Alle