Beta

Ja til hundepark i Namsos.

Til: Namsos Kommune

Til alle hundeeiere i Namsos og omegn.
Antar at det er flere med meg som gjerne skulle sett at det fantes et brukbart stort inngjerdet område i Namsos hvor man kunne slippe løs hunden, og la den få treffe likesinnede året rundt. Tenker da på en hundepark som er åpen for alle med hund, ikke en lukket gruppe hvor man må betale for å være med. Jeg vurderer å snakke med kommunen om det finnes et slikt område her i Namsos som kan avsettes til et slikt formål. Likeledes høre med dem om de er med på å gi et bidrag til gjerde, benker og andre ting som trengs. Og hvis vi er så heldige å finne et slikt område, og får støtte til gjerde og ting, så kan det vel hende at dugnadsånden våkner til liv også om det skulle bli nødvendig. Hvis du er enig med meg i denne tanken, vær så snill og signere denne underskriftskampanjen.
Desto flere, desto bedre! På forhånd takk!
Ronny Moe

1 uke siden

Kjære hundevenner! Håper ikke dette med viruset som er i omløp hindrer dere fra å signere på min underskriftskampanje. En hundepark er vel et stykke frem i tid, så da får vi tro denne tragedien er historie. I går (05.sep.) hadde jeg en hyggelig samtale med en på kommunen ang. hundepark. De er positive til tanken, så de har lovt og se på saken. Jeg skal selvsagt holde kontakten med kommunen, og oppdatere dere hvis det skjer noe. Ronny Moe