Beta

Endring av dagens barnevern

Til: Alle

Norge bryter menneskerettighetene med barnevernet som sine undersåtter. Flere tusen familier er splittet, barn blir fjernet fra hjemmet sitt med makt. Mange barn og unge blir psykisk syke og flere tar selvmord under barnevernets "beskyttelse". Fylkesnemndas saker har 98 % som ender i omsorgsovertakelse. Fylkesnemdene er ikke en del av rettsapparatet, men et forvaltningsorgan. Hvor er rettferdigheten? Vi kommer til å gjøre alt i vår makt for å få rettferdighet for barna våre. Vi vil legge frem bevis på at saksbehandlere i barnevernet lyver og manipulerer for å kreve omsorgsovertakelse av barn slik at de får mer penger i kommunekassa. Våre barn er ikke til salgs, og disse kriminelle handlinger må nå få en konsekvens. Vi KREVER en endring av dagens barnevern! NÅ!! Utenlandske medier skriver om det som skjer i Norge, og flere utenlandske medier har heldigvis vist sin interesse. Hjelp å støtte oss slik at vi kan få til en endring. Sammen er vi sterke?