Beta

STOPP DEN MENINGSLØSE KRIGEN MOT CANNABIS!

Til: Stortinget.

Stopp den meningsløse krigen mot cannabis. Legaliseringen retter opp det Norske samfunnet!

Signeres av: Alle som har fått nok av korrupsjon.

3 uker siden

Medisinsk cannabis følger automatisk med en legalisering. Alle grupper i helsenorge oppfordres til og signere og dele videre.

3 uker siden

21.11.2018.En legalisering kommer barnevernet til gode, og barna til gode på veldig mange områder. En legalisering skjermer barna mot korrupsjon. Det er en menneskerett for barn og få en oppvekst skjermet mot korrupsjon. Jeg har ingen Facebook plattform og begynne med så kampanjen er avhengig av at andre starter deling. Alle FB grupper, lag, stiftelser, foreninger, organisasjoner, med interesse innenfor temaet oppfordres til å delta. Bruk kommentarfeltet.

3 uker siden

21.11.2018.Vi går i mellom de viktigste punktene i oppdateringer her, og alle som ser en grunn til å skrive under oppfordres til det helt uavhengig om de er brukere eller ikke. Nå kan vi gå rett på sak og se hva vi får igjen for en cannabis legalisering som befolkning, og det er ikke småtterier. En god del vet vi, en god del er sannsynlig/forutsigbart, en god del er det grunn til å anta, og det kommer nødvendigvis store forandringer vi blir med på og styre.

3 uker siden

21.11.2018. Kunnskapene ligger på bordet og det eksisterer ingen gode nok grunner til å ikke legalisere cannabis i Norge. Den debatten er over. Vi har veldig mange gode grunner sett fra et samfunnsmessig synspunkt til og legalisere cannabis. En fellesnevner som går igjen hele veien er korrupsjon. En legalisering i Norge utrydder eller knuser korrupsjon i stor skala. Dette er en gavepakke til Norge. Nå er det kampen mot korrupsjonen!

3 uker siden

21.11.2018. Korrupte stater har mest å tjene på cannabis legalisering. Norge er i den gruppen. Signer og del maximalt. Følg med på saken og les Røvernytt. Gå til: https://www.roovernytt17.com/437536348