Boykot Nato øvelse på Norsk Jord

Til: Jens Stoltenberg og NATO

Har ingen tillit til NATO eller vurderings evnen til Jens Stoltenberg
Mener NATO er en destruktiv organisasjon på lik linje som en terror organisasjon og ønsker herved å opprope en underskrifts kampanje mot NATO øvelser på Norsk Jord - fordi jeg ser på NATO som en trussel pga totalt manglende vurderingsevner hos Jens Stoltenberg.
NATO har blandt annet alliert seg med Erdrogan i Tyrkia og sine uttalelser ang krigføringen i Libya at han ville gjordt det samme om igjenn hvis det var i dag - viser at mannen har totalt mangel på vurderingsevne. NATO har ikke løftet en eneste finger i flyktningskrisen de er indirekte årsak i og vil med denne underskriftskampanje boykote det jeg betrakter som en terrororganisajon å ha øvelse på Norsk Jord i frykt for at det fort kan utløse ødeleggende aksjoner i Landet som kan eskallere til Borgerkrig. Etter som Jens Stoltenberg tidligere har alliert seg med Tyrkia som har en tvilsom leder som er Gud for den musslimske verden ...Har ingen tillit til NATO styrker som har Musslimske ledere - Heller ingen tillit til Arbeiderpartiets hat mot opposisjonenen Norge og Verden ellers har aldri vært så splittet politisk som nå og ønsker herved å boykote hele den planlagte NATO øvelsen i frykt for at det fort kan oppstå krigshandlinger med katastrofale konsekvenser på Norsk Jord ... og Jens Stoltenbergs vurderingsevne og lederegenskaper burde blitt en sak for Krigsdomstolene. NATO sin krigføring i Libya og ellers i Midtøsten gjør dem til den største og mest ødeleggende terrororganisajonen som eksister og vil ikke slippe de løs med dødlige våpen i Norge .