JA til gjenopptakelse av barnevernsaker og barnefordelingsaker

Til: Regjering og Storting

Dersom det er noen man må gå hardt på her så er det de som gir borgerne det avgjørende støtet, nemlig dommere i domstolene. Det er de og medvirkende advokater som tjener barnevernet og barnevernsindustrien og politiet og andre offentlige etater som må gjøres noe med, et er tross alt de som sitter på sin høye hest og leker store "Gud".

Der barnevernet tar part med den ene forelderene så vet man hvordan det ender, den ene forelderen blir som oftest fremmedgjort som barnets biologiske forelder, det er viktig at du legger dette på minnet.
ADVOKATER og evt domstolene er de som kan stilles ansvarlig for dette, tenk nøy etter. Hvem styrer i rettssystemet som 1 og 2 alt.

ALT 1. DOMMERE.
ALT 2. ADVOKATER SOM TJENER SYSTEMET.

Dersom du ikke får se barna dine så er aktørene for domstolene de som er ansvarlige for dette.

Det er blant sjeldenhetene at det er ærlige advokater som går i mot systemet og vinner frem for klienterne sine, ære være ærlige jurister.

"BabeWire Eris Araf De fleste "bekymringsmeldinger" til barnevernet kommer jo stort sett av sladder. Hører mange ganger om folk som faktisk ikke bare truer med, men som faktisk også gjennomfører å hevne seg mot en person, med å melde til barnevernet. Og barnevernet på sin side, er ofte ikke istand til å skille klinten fra hveten. Spesielt... på små plasser, tror jeg ofte folk blir meldt, fordi flertallet ikke kjenner dem. Og jo mindre plass, jo mindre har barnevernstjenesten å gjøre, og desto mer går de inn å med tiltak der det slettes ikke trengs! Barnevernet er sladderkjerringenes mekka, og ingenting annet.
Sunn fornuft er det blottet for.
Og menneskekjennere er de laaaaangt ifra!"

Barnevernsofre er i mange tilfeller også offer for politiet.
Politiet er barnevernets haleheng og det er stadig flere i politiet og dommere i domstolene som tjener ekstrainntekter på å være fosterforeldre, eierskap i "private" barnevernsinstitusjoner.

Vi er lei av myndighetsmaktmisbruk mot borgere i Norge, vi er lei av å bli tråkka på av tyranner. Vi har fått nok og vil ikke finne oss i mer. Vi er født frie og er ikke regjeringens avlsdyr. Barna tilhører foreldrene og ikke den norske staten. Barna er også født frie og har rett til å være med sine foreldre.

Barnevernet kidnapper stadig flere barn, barnevernsindustrien er ren profitt for aktørene som deltar i overgrepene mot borgerne i Norge. Det er så galt fatt at den norske staten også kidnapper utenlandske borgeres barn. Menneskerettighetsbruddene som staten Norge begår mot borgere gjøres åpenlyst.

Dommerne i domstolene er med på leken sammen med barnevernet og andre offentlige etater.

Der barnevernet tar part med den ene forelderene så vet man hvordan det ender, den ene forelderen blir som oftest fremmedgjort som barnets biologiske forelder.

Tilgi dem ikke; de vet hvad de gjør!