Støtt Erik Ribsskog nå!

Til: Liverpool City Council

Erik Ribsskog, norsk rettighetsforkjemper og kanskje Norges beste forfatter(ifølge tweet4tweet), trenger din hjelp. Ribsskog mener seg forfulgt av "mafian", myndigheter og Johanitterordenen - som han har i sin egen familie - og nå har også lokale myndigheter i Liverpool kuttet hans "jobseeker's allowance". Det betyr at Ribsskog nå sitter uten penger til mat og strøm og muligens at han i nær fremtid vil være ute av stand til å føre bloggen og rettighetskampen videre.

Uavhengig av hva man måtte mene om Ribsskogs historie, er det klart at dette er en torturert mann som trenger hjelp. Til alle der ute, enten dere er faste lesere av Ribsskogs blogg eller nettopp har lært ham å kjenne: Støtt Erik Ribsskog nå!

PS: Denne kampanjen retter seg først og fremst mot Liverpool City Council, slik at de skal gi Ribsskog penger til livets opphold.

PS2: Her er link til Ribsskogs blogg: http://johncons-mirror.blogspot.no/ til de av dere som enda ikke har lest den. Her er en grundigere artikkel om hvem Erik Ribsskog er: http://nb.xiandos.info/Erik_Ribsskog

PS3: Her er link til den videoen, fra tweet4tweet, hvor Erik Ribsskog kalles Norges beste forfatter: http://www.youtube.com/watch?v=msh6BQdG1ns