JA til medisinsk cannabis for ALLE!

Til: Staten og Regjeringen

Nå synes jeg det er påtide med en endring i det medisinske lovverket her til lands! Og det FORT!

Stadig flere og flere land lovliggjør cannabis som medisin, og noen enda et steg videre med rekreasjon.

I første omgang, synes jeg at Norge burde innføre lovlig bruk av "medisinsk" cannabis, for alle pasientgrupper, og ikke begrense det til kun noen få. Det har nå kommet frem stadig mer og mer reelle fakta rundt cannabis, som viser til veldig mange bruksområder. Og hvor lite cannabis faktisk skader en person.
Se selv på rusmiddelet alkohol, som er rangert blant en av de verste rusmidlene i verden, dette er fremdeles lovlig, men utgjør så ekstremt mye mer skade for både individ og samfunn.

Skal det være rett at personer, som for eksempel meg, skal godta å bruke laboratoriumfremstilte legemidler, som kan / vær avhengighetsskapende? Som gir bivirkninger? Som tærer på indre organer? Endrer kjemien i hjernen og gjør meg apatisk og usosial? Istedet for å kunne velge å nytte meg av en naturplante, som har blitt stemplet som farlig på grunn av løgn og korrupsjon?

Selv sliter jeg med sterk ADHD, og evt. fibromyalgi (er i påvente av utredelse for dette), kronisk depresjon m.m. Og jeg vet etter å ha brukt cannabis illegalt i 8 år at dette hjelper!

Hvor skal grensene gå? Skal vi bare la den korrupte regjeringen / staten styre vårt demokratiske land? Der vi er "med" å styrer selv?

Jeg støtter fullt ut å fjerne kriminaliteten rundt importen av cannabis, så sant det blir tilgjengelig for alle! Og dette er jo noe egentlig regjeringen / staten vil selv!

Kom igjen kjære landsmenn, KJEMP!