Beta

NEI TIL AVLIVING AV HUNDEN BOB

Til: Norsk rettsvesen

Hunden Bob er uskyldig dømt til døden på grunn av missforståelser. INGEN har lagt inn anmeldelse da Bob verken er aggessiv eller nervøs. Dette er noe som er bekreftet av atferdsterapauter i saken, men likevel mener dommerne han utgjør en så stor risiko at han må avlives. Dette er noe som kan skje med hvilken som helst familiehund, etter de lovene som finnes i Norge idag. Støtt Bob og vær med og endre lovverket slik det er idag!

Ønsker du å lese mer eller støtte Bob's sak på andre måter kan du gjøre det her: ttps://www.facebook.com/hjelphundenbob

2 uker siden

Jeg har fått spørsmål om hvorfor det egentlig hjelper og skrive under på en slik kampanje: Bobs sak representerer hele hundenorge, og man ønsker en endring i hundeloven. Ved å bruke denne, samt Noahs underskriftskampanje som kan legges fram for politikerne ved en eventuell videreføring av saken, viser det de hvor mange som er FOR en lovendring. Vi må vise politikerne at dette er GALT, og at en lovendring MÅ skje! Du kan også støtte ved å vippse : 17420(NOAH gave) og merk betalingen med "bob".

2 uker siden

Noah har også laget en underskriftskampanje. Dere finner den her sammen med en rekke andre tiltak du kan gjøre for å støtte bob! http://www.dyrsrettigheter.no/kjaeledyrindustri/hundehold/hunden-bob/?fw=a

2 uker siden

Underskriftene går til eier, som skal få bestemme om han ønsker å bruke disse videre. For alle som signerer anbefaler jeg også å gå inn på facebooksiden "hunden bob" og vippse over noen kroner som kan hjelpe de og ta saken videre til høyesterett! (Info om dette står på facebooksiden. )