Beta

KINSERDAL UT AV HELSENORGE!!

Til: Stortinget og opposisjonen. .

..................HVA SKJER I HELSENORGE!!................. . Legeforeningens opprop som ble blokkert og overdøvet av en panisk Erna som måtte stjele agendaen med den falske nyheten sin om søndagsåpne butikker. Hun og Høie hadde jo lagt mye forarbeid i riggingen for Fellessykehuset til Molde. Høie hadde jo forberedende rigging 4 år før valget. Og demokrati taler Stein Kinserdal inngikk i riggeprosessen. Det er ingen tilfeldigheter at Kinserdal dukker opp hos en Helseminister med evner på dette nivået her. En Politianmeldelse som går ut på korrupsjon, press og trusler på dette nivået her skal automatisk føre til en ukes sykemelding ( isolert ) mens han sjekkes grundig av etterforskere. Det er kjente saker og det harmonerer med den avtalen regjeringen har med folket ang. Korrupsjon og NULL TOLLERANSE. uten unntak. Men her har han ikke blitt sjekket på noe som helst. Han inngår i Helseministerens fremtidsplaner. På samme måte som Høie og Erna inngår i hans målrettede planer. Den som legger planer for andre. Stein Kinserdal fikk stillingen som Direktør på TSS Avd. Psyk. på urettmessig vis. Han ansatte seg selv fra sin posisjon i byens frimurer losje. Google Varden Stein Kinserdal og les hva slags sluttattest han hadde fått av de folkevalgte i Nome kommune dersom han hadde spurt. Han hadde ikke referanser fra siste arbeidsgiver. 12 år. Han fikk derimot en proteststorm fra et stort antall lokalpolitikere da han fikk stillingen som Dir. på TSS. Han eier ingen psykiske begrensninger på hva han kan tillate seg. Presser leger og alle han har rundt seg. alle blir undersåtter. På grunnlag av det som oppgis her krever vi hans avgang i alle offentlige stillinger. Vi krever også at han etterforskes grundig. Underskriftene vises kun for Stortinget. Del på sosiale medier og link ut der du er, KINSERDAL UT AV HELSENORGE!!

Signeres av: Helsenorge,Folket,Fagforbundet,TelemarkVestfol

4 dager siden

FOLKEOPPLYSNING! Her må man bare legge tabu områder til side. I en slik kampanje er det naturlig at du kan erstatte navnet ditt med Anonym eller ett utsagn feks. Nordmøring,, Ja Til Lokalsykehus, Støtter Dr. Anna osv. Kinserdal har ingen støtte i Helsenorge. Arnulf Øverland er like aktuell i dag. Hør han lese sitt eget dikt, Du må ikke sove. https://www.youtube.com/watch?v=D8NHv8n9yP0

1 uke siden

Sebastian saken. https://www.nrk.no/mr/skuldar-igjen-helseminister-hoie-for-barnedodsfall-1.13424522 . ............................................................................ https://www.nrk.no/mr/_-jeg-synes-det-er-rart-de-tor-1.13466585

1 uke siden

Sebastian saken er tragisk. Den endelige Tilsynsrapporten foreligger. Manglende organisering. Som vanlig er han først ute og skylder på andre. Sin egen rolle uttaler han seg ikke om av hensyn til at det er en Politisak. Han har planer for andre igjen og vet at han får muligheten til å manipulere. Politiet er vanlige undersåtter men her er han langt hjemmefra. Den kriminelle Høie skal selvfølgelig rigge seg først.

1 uke siden

Forutsetningen for forandring på eksisterende tilbud er å først organisere og tilrettelegge for nye instrukser tilpasset det nye tilbudet. Bla. forh definert tilgj syketransport. Først da er vilkårene for forandring oppfylt. Styreleder står strafferettslig ansv iht. til Foretaks loven. Men her er det jo avslørt GROV KORRUPSJON fra Høie hele veien, og det går under NORGES LOVER. Helse personell kan ikke her holdes ansvarlig for manglende organisering/øvelse. Dødsårsak: GROV KORRUPSJON.

1 uke siden

Det er meg Høie som er barnelegen til Sebastian! Han døde i mine hender fordi du velsignet denne helgestengningen!!! Ta frem det brevet jeg sendte deg 23.oktober hvor jeg ba deg om hjelp. Flere foreldre gjorde det samtidig! Jeg vil si deg det samme som jeg sa til mine direktører og klinikksjef- dere er total uegnede til å drive med helse! Ta hatten og gå! Denne døden tilgir jeg deg aldri!
BARNELEGE ANNA OWCZARZ / BARNELEGE ANNA OWCZARZ

1 uke siden

Over 400 søketreff på google nyheter. Det samme mønsteret går igjen hele veien. Det meste som kjennetegner psykopaten, menneskets verste fiende. Bløffmaker, narsissist, egosentrisk, selvutfyllende, korrigerer andres uttalelser, manipulerende, dominerende, div. Hersketeknikker, fanger andre med sine uttalelser. Eksistens suger.

1 uke siden

Overskridelser alle prosjekter. GIKK UT I MEDIA OG SKYLDTE PÅ POLITIKERNE. Se:http://www.varden.no/nyheter/slo-ring-om-radmannen-1.812139

1 uke siden

FORLOT SKUTA RETT FØR STORMEN. Kinserdals første jobb i Nome Kommune i 12 år.Klare brudd på Kommuneloven og budsjett-og regnskaps forskriftene. Ringsevja skandalen. 17 Mil. i overskridelser. ( Fordekt korrupsjon/underslag ). Her går det tydelig frem at han ikke har fått noen positiv sluttattest. Dvs. Uegnet/ikke kvalifisert søker til stillingen som Sykehus Direktør. TSS. Fikk kalle navnet Hitler. Se: http://www.varden.no/nyheter/tvpl-ville-kaste-radmannen-1.877452

1 uke siden

Harald Topphol om korrupsjon og utpressing. https://www.nrk.no/video/PS*188129 .

3 uker siden

Den kjente dikteren Arnulf Øverland kom fra Kristiansund. Han forutså Hitlers ugjerninger og nevnte han med navn i 1936 i sitt kjente dikt DU MÅ IKKE SOVE. Han er kampanjens høye beskytter. Han er respondent og får observatørstatus. Skriv under kampanjen nå og unn deg å høre Øverland lese sitt eget dikt DU MÅ IKKE SOVE. https://www.youtube.com/watch?v=D8NHv8n9yP0

4 uker siden

HELSENORGE TRENGER GODE EMPATISKE LEDERE!! Har Staten glemt sitt spesielle arbeidsgiveransvar for sine ansatte. Store deler av Helsenorge opplever daglig frykt. Korrupsjons loven er spesielt viktig fordi den skiller ut en mennesketype som er uønsket i Helsenorge og det off. forøvrig. TA KORRUPSJON PÅ ALVOR NÅ!!!!

4 uker siden

Manipulerer og trikser med statistikker. Pasienter blir "borte"og får ikke innkalling og dør av det som en direkte konsekvens. Skylder på andre. Bryter lovene. Produserer egne statistikker. Sinnssyk leder. Se: Sykehusledelsen i Vestfold har brutt loven. Kaotisk på SiV. Uverdige forhold sier pasientombud. Se: Treg og rotete behandling ved Sykehuset i Vestfold.

Ca. 1 mnd. siden

Pasientene på Sykehuset i Vestfold lenket seg sammen og sultestreiket i 3 dager. Fikk massiv støtte av folket og medhold mot den kyniske helselederen. Saken meldes til Politi og Helsetilsynet. Uverdige forhold. Pasientene har sitt opprop VI GIR OSS IKKE!! Lederen er helt blottlagt for empati og sosialintelligens. Søk: tb.no Anmelder siv til Politiet og Helsetilsynet.