Beta

Ja til alternativ plassering av ny 1-10 skole i Flesberg

Til: Innbyggere i Flesberg kommune

Gi din signatur, dersom du tenker at bygging av ny skole på Stevningsmogen kommer til å forringe uteområdet for Lampeland barnehage og Stevningsmogen fritidspark, og du er redd byggingen vil skape problemer ifht parkering og mulighet for en evt. Utvidelse av barnehage, fritidspark og skole senere. Eneste tilgjengelige skisse PR 20/03-17 viser hvordan barnehagen mister mye av uteområdet sitt, selv v/mindre arrangement er det problemer med parkering slik det er i dag. Støyen fra barnehagen kan forstyrre undervisningen, og skolebarns støy kan påvirke hviletiden for barnehagebarna. Hva som er det beste alternativet til plassering av skolen er usikkert, men det som er sikkert er at det må finnes et bedre alternativ enn midt på Stevningsmogen.
-Kampanjen er igangsatt av fremtidige foreldre ved nye Flesberg skole: Heidi steinhaug Bakke, Mette Bekken, Silje B. Knutsen, Marianne Kornmo Kobbeltvedt, Anne Marit H.Kofstadmoen, Hanne L. Nyhuus, Randi Levorsen, og Jeanette Sørensen.