Beta

Tusvik og Tønne talkshow tilbake på TV2!

Til: TV2

Høsten 2015 var en gavepakke til det norske folk, spekket med godsaker fra ende til annen. Men én ting danker lett ut alt annet. Tusvik & Tønne Talkshow. Hver torsdag fikk man servert en deilig 23-minutters dose med Tusvik & Tønne, et talkshow med omvendt konsept, gjesten var ukens programleder, mens Sigrid og Lisa selv var gjester. Torsdag klokka 21.40 ble fort selve gulroten i uken, den hellige time, ukens klimaks - kall det hva du vil, for da de to kjente fjesene dukket opp i introen, utbredte et endorfinjag seg gjennom hele kroppen, og lyden av englesang og kirkeklokker fylte rommet. Hver uke, torsdag 21.40, fylte kropp og sinn seg med den samme gleden som sprer seg i sjelen når våren endelig er i anmarsj etter en lang og beinhard vinter. Tusvik & Tønne Talkshow var våren i hjertet mitt gjennom hele høsten 2015. Og jeg, vi, hele Norges land, trenger en ny sesong. Vi trenger kirkesang og engleklokker. Vi trenger vår på høsten, og tilfredsstillende klimaks i uka. Vi trenger Tusvik og Tønne. JA til Tusvik & Tønne Talkshow vol.2, NEI til senkveld. Neida. Senkveld kan få bli, men husk at to skjeggete mannfolk som pusher 50 ikke nødvendigvis er bedre enn to skamløse kvinner under 40. Just sayin'. Jeg bare mener at det ER en mulighet å kutte bittelitt i budsjettet til Senkveld dersom det er pengene det står på, liksom. Men det skal jeg ikke legge meg opp i. Med mindre TV2 gjerne vil høre flere av mine løsningsorienterte tanker. Hit me up, så fall. Uansett. Vær så snill å skriv under, det er mangt et phunghjerte der ute i verden som hadde blitt så glad. Takk for meg.

Signeres av: Alle i hele hele verden