Beta

NEI TIL SNIKLEGALISERING AV HASJ & MARIHUANA !

Til: Den norske regjering - spesielt helse & omsorgsminister, justisminister og helse og omsorgskomiteen.

NEI TIL SNIKLEGALISERING AV HASJ & MARIHUANA !
Til: DEN NORSKE REGJERING
NEI TIL DOBBELMORAL - FORBUD - OG INGEN STRAFF - D.V.S. SNIKLEGALISERING av de såkalte "lette" narkotiske stoffene som cannabis - altså hasj og marihuana .

Dette er hovedparolen i kampanjen.

Jeg som ildsjel i saken oppretter kampanjen etter et debattprogram i Vestlandsrevyen NRK - 17.11.-16 der tema var Ungdom og Narkotika. Jeg gjør det for den NYE generasjon - og vil være et talerør for foreldre og besteforeldre m.fl. for alle de som LIDER av narkotikaens kvelende kraft Ødelagte framtidsplaner for FLOTTE kreative unge mennesker og ødelagte familier er det mange nok av i dette landet som det er - og jeg vil være med å gjøre det lille JEG kan - men nok en kampanje - for at det IKKE skal bli cannabiseksplosjon større enn det den er. SNIKlegaliseringtendensene - som kom fram i debattprogrammet - gjør at denne dama ser RØDT - OG STOR FARE, DERFOR trengs kampanje mer enn noen gang !!

Har det vært viktig FØR – er det ikke mindre viktig NÅ – når det nærmer seg mer og mer dagen når regjering går mot den umoralske «gi opp» metoden i saken..som dessverre MANGE andre land har gjort før dem. Her bør Norge være et FOREGANGSLAND – KJEMPE MOT NARKOTIKAEN – og da er «lillebror» hasj/marihuana – inngangsporten til mang et ødelagt liv og familie – SPESIELT VIKTIG å ikke bagatellisere – men kjempe MOT !
UNGDOMMEN VÅR SKAL IKKE KOMME PÅ DET FØRSTE TRAPPETRINNET I NARKO-STIGEN ! UNGDOM SKAL IKKE BLI UTSATT FOR NARKO-PRESS - de har nok alkoholpress - så det holder ! Tenk over at det heter JOINT - det å røyke hasj/marihuana er en GRUPPEsak - der ALLE bør joine - og jeg vil se den sårbare, usikre, naive ungdommen som har styrke nok til å STÅ IMOT et slikt press..!? HALLO - REGJERING OG POLITI - TRØ TE ! mer enn NOEN gang - FOR NORGES FRAMTID !

Sørgelig nok var det nå en slags "enighet" mellom representant for legaliseringsorg Minerva og helse & omsorgsminister Bent Høie - om at man skal nå gå inn for et forslag om at unge som blir tatt med narkotika ikke skal "straffes" Minervas repr. mente til og med at dette kunne være svært skadelig for mange. Hæ ? Det er jo "straffen" som skal hjelpe og som skal sørge for en mest mulig RESTIKTIV narkopolitikk her til lands - for å BESKYTTE de unge - og kanskje redde dem fra cannabisens livskvelende kraft -og trappetrinnseffekten.

Politiet sier også dette. Det er en RESTRIKTIV narkopolitikk som ER en HUMAN narkopolitikk. OM det da skulle gå mot en legalisering - i verste fall, så er konsekvensen også at politiet står mer eller mindre maktesløse - og kan ikke som nå - gripe inn via ungdommens mobil f.eks. å oppspore narkotikanettverket han/hun har blitt en del av.

Alkoholens legaliseringsdebatt er jeg for seint ute til - men når man ser hvordan alkoholen brer om seg her til lands - NÅR den er LEGAL - kan man bare tenke med GRU på hvilken cannabiseksplosjon legalisering - eller i første omgang - SNIKlegalisering vil få i ungdomsmiljø !? Legaliseringsorg hevder at det vil bli MINDRE problem med cannabis ved en legalisering. Tull og vås. Man har da SUNN FORNUFT !? Men det er da de kommer med sine "forskere"

Noe annet de hevder er at de har belegg for sine synspunkter p.g.a. noen forskere på saken. Nå er det slik - at det er rart hvordan "forskere" dukker opp når de trenger dem !? Politiets blad MOTGIFT tar for seg på en OBJEKTIV måte at Legaliseringsorg ikke har belegg for sine "medisin"påstander om marihuana f.eks. - og de belyser dette kjempeflott i sitt MOTGIFTblad - (les gjerne artikkelen på facebooksiden Kampen mot narkotikalegalisering ..!?) Så når legaliseringsorg. viser til sine "forskere" - ta det med en "klype salt" og ikke tro deres påstander ang dettte. Det er nok av ødelagte ungdommer som gjør deres "forsker" tall til skamme.

En annen ting som er viktig å huske på er hvor galt det har gått i Colorado - der de nå får høste MANGE flere bilulykker - grunnet cannabispåvirkete sjåfører - det er også en mørk side av saken - og ikke MINST i Portugal - der er nå debutalderen for å teste narkotika blitt lavere - og FLERE unge bruker narkotika. Så når politikere og legaliseringsbev. henviser til Portugal - bør de skamme seg.

Tenk med skrekk og gru på alle ødelagte familier - ødelagte unge flotte mennesker p.g.a. cannabisen - altså hasj og marihuana, som er et STERKT PSYKISK AVHENGIGHETSSKAPENDE narkotikum - og ikke en så "uskyldig" lillebror som legaliseringsbev ofte hevder. Det at hasj/marihuana er inngangsport til sterkere narkotika er ikke gått ut på dato i dag heller det - og vil heller aldri gjøre det.

Politiet møter stadig på ungdom som bagatelliserer sin cannabisbruk - og det er ikke noe rart i - når VOKSNE og man skulle tro "fornuftige" mennesker - ikke minst i LEGALISERINGSBEV. sidestiller alkohol og cannabis - og flere mener at alkohol er verre enn hasj/marihuana. DA er det ikke rart om ungdom får slike holdninger - og blir forvirra !? All denne gifta som er blitt spydd ut i årevis har gjort sin virkning - og legaliseringsorg har fått høste det de har sådd Jeg vil si - de ikke er noe bedre enn narkolangere - når de holder på slik..?
..? Dette bør STRAFFES – IKKE «BELØNNES» som dessverre er en realitet i dag. HELSEDIREKTORATET i Norge har FHN - ( forening for human narkopolitikk) på sin liste for de som har rett til støtte - HÆ ? HVORFOR ? For å sette det på spissen : Det er fordi de deler ut noen reine sprøyter f.eks. her og der - gjør dem godkjent for støtte - det var 1 million pr år !! - kanskje det er mer nå for det jeg vet ? At FHN ( og FLERE org av samme sort ) SAMTIDIG er med å rekrutterer naiv ungdom inn i den passive hasj-tåka, med sin ufarliggjøring av hasj/marihuana diskvalifiserer visstnok ikke for støtte fra Norsk HELSEdirektorat !? Dette som FHN holder på med kalles MANIPULASJON !

HELSE & OMSORGSMINISTER OG JUSTISMINISTER MÅ LYTTE TIL POLITIETS ERFARINGER - GI MASSE RESSURSER for dem å bruke på ungdom på feil veg. OG ikke minst - SKIKKELIGE soningsforhold og ettervern for de unge. OG - RIKELIG MED RESSURSER TIL DAGENS OPPFØLGING MED URINPRØVER M.M.

Når Norge ikke har "råd til" å bruke ressurser på dette området - å beskytte ungdommen Norges framtid mot narkotika, så er det blitt VIRKELIG fattige. Og det er også sjofelt å sette svake grupper opp mot hverandre - som voldsaker, sex-overgrep og narkotikasaker - Hvilke skal prioriteres mest..? ALLE skal prioriteres like høyt selvfølgelig.

KJÆRE REGJERING - HUSK DITT ANSVAR - ikke ta den LETTVINTE - umoralske løsningen - ved å "gi opp" - men VÆR ET FOREGANGSLAND i denne saken - Mens andre land lar snillismen råde og får høste dårlig frukt av det - kan NORGE stå på - KJEMP FOR ALT HVA DU HAR KJÆRT - DØ OM SÅ DET GJELDER ! Ungdommen er vel verdt å KJEMPE FOR NORGE ? FRAMTIDEN ..?
Her er det ikke snakk om å ikke "ha råd" - man har ikke råd til å la være.
Man kommer langt med hjertelag og sunn fornuft kjære regjering.

Jeg kommer til å holde løfte - som jeg har gjort så mangen gang siden 2011 - å samle underskrifter - som skal LEVERES til regjeringen - for å vise at VI GIR ALDRI OPP ! FORELDREOPPRØRET ER IKKE DØDT Mange "bekker små" gjør en STOR Å - FORHÅPENTLIGVIS ? Denne gang også..? Bli med - vi trenger DIN underskrift i denne kampen - og del aksjonen så godt du kan. "Mobberne" som vil dukke opp undervegs - bryr vi oss ikke om - HER ER DET BARNAS FRAMTID I ET TRYGT MAX NARKOTIKAFRITT SAMFUNN DET STÅR OM.

Hilsen kamplysten mor og mormor - for den NYE generasjon.

Signeres av: Unge - foreldre og besteforeldre - ellers ALLE som vil.

Signeres av: FORELDRE, BESTEFORELDRE, og ellers ALLE som vil være med å si NEI - med sin underskrift mot at cannabis blir SNIK-legalisert - FOR DEN NYE GENERASJON