FOLKEAKSJON FOR RETTSSIKKERHETEN VÅR

Til: alle

Me som har starta denne aksjonen går ikkje inn og tar stilling til skuld, eller uskuld i ei angjeldande sak i Kvinnherad.

Me forholder oss kun til at dei siste åra har denne saka vært ei verkebyll i kommunen.

Det virker som om det heile tida kommer fram fakta/bevis som fortel at politiet ikkje har gjort jobben sin.

Dette er pr i dag påstander, men det blir i realiteten fakta då politiet ikkje på noken måte viser vilje til å komma på banen og redegjøra/oppklare situasjonen.

Me vil påstå at dersom dei påstandane som er kommet fram er reelle så er det bevis på en alvorlig svikt/mangel med vårt politi og rettsvesen og må få konsekvensar.

Samtidig må dei ansvarlige ta inn over seg at folk vil ha sannheten på bordet og få fred i kommunen.

Eineste måten vi ser at vi kan få til dette, er at vi med en folkeaksjon krev at ansvarlige myndigheter, herunder vårt lokale politi legger frem fakta over kva som er sannhet i saken.

Det umiddelbare kravet fra aksjonen er dermed.
1. At politiet sjølv tar initiativ til en øyeblikkelig granskning for å få fram alle fakta, herunder at dei sjølv må tåla å bli granska.

2. At dersom dei påstandane som er kommet fram skulle visa seg å være sanne, øyeblikkelig tilrår løslatelse av den domfelte.

17.04.2017

Hvis folk trur at denne kampanjen gjeld kun for ei spesiell sak som går i Kvinnherad kommune, så er det mistolkning. Dette gjeld for alle, og at alle skal få den hjelp med treng når me har behov for det. Eg er overraska over kor lite interesse det er i forhold til mange andre underskriftskampanjer det er her.

30.03.2017

Noe å tenke over for alle de som ikke er sikre på hva som har skjedd. Hvorfor vil ikke politiet legge frem fakta. Hvorfor forsvinner bevis. Hvorfor vil de ikke undersøke gjeldende bevis. Ja jeg kunne nevnt mye, men ber folk se film heller https://youtu.be/BPdMm8IS4zI

28.03.2017

Takk til dåke som allerede har engasjert dåke og skreve under. Håper me får mange fleir med oss på dette, så Del i vei til kjente og ukjente ! Me kan ikkje lenger godta å ikkje få svar og hjelp på våre saker pga av dårlig arbeid fra det offentlige !!!!!

28.03.2017

Det som er noke av bakgrunnen for vår reaksjon ser dåke her

Få varsel på e-post når eieren skriver oppdateringer