Vi får ikke lengre vår opptjente pensjon !

Til: alle

Jeg er rystet langt inn i sjelen. Så klarte de det da, å ruinere den norske befolkningen. For de som ikke har skjønt det så er nå pensjonistene underlagt EU og de vil få same pensjon som andre EU land takket være det norske storting. Skjønner dere virkelig ikke hva de har gjort? Alt du har betalt i skatt et langt liv er nå tatt fra deg. Det finnes ikke noen finansiell trygghet i din alderdom lengre. Har du ikke pensjonssparing til din egen pensjon så er du nå sikret et liv i fattigdom og armod. De har gitt bort din pensjon til EU og du vil nå få utbetalt det samme som pensjonist i EU land, bare MED norsk prisnivå. Vår fremtid er ødelagt. Uføre og pensjonister er nå kastet ut i fattigdom, pensjonister i andre EU land tar sitt eget liv for de lever under så uverdige forhold,de er sultne, de fryser og de har ikke noe sted å bo. Dette er hva det norske storting har gitt det norske folk i gave der de sitter med sine gullkantet pensjon. Våre eldre har ingen fremtid, vår fremtid er ødelagt og ingen syke vil i fremtiden få hjelp i dette landet, takket være norske politikere. Er det NÅ på tide å våkne og gjøre opprør, eller skal vi vente til de setter ned lønningene til europeisk nivå også, de har faktisk skrevet under en avtale om å gjøre akkurat det. fn's resolusjon av 2030, der alle fn land skal være på samme lønns og velferdsnivå, dette var første skrittet, er du villig til å vente til lønnen din går føyka i samme slengen eller skjønner man nå at det er alvor ? Gi din signatur her og forlange at dette skal omgjøres, ellers har ingen av oss noen fremtid i dette landet !

Signeres av: fremtidige pensjonister