Vi som støtter Sylvi Listhaug

Til: Sylvi Listhaug

Heldigvis har Sylvi Listhaug tidligere utrykket at hun jobber for Norge, å med det, setter det norske folk, samfunn, verdier og vår kultur i førersetet for sine avgjørelser. Etter min mening er dette noe som ser ut til å gå som et ekko gjennom hele FRP partiet, å det viser seg at dette gir en god resonans i den norske folkesjelen. Noe som også ser ut til å utgi en sterk resonans, er det norske media, som hele tiden forfølger Sylvi Listhaug, nesten hver eneste dag er det venstre ladede anti Sylvi Listhaug reportasjer og eller artikler i nyhetsbildet, det er som at hav av venstresosialistiske bølger, som har til hensikt å erodere bort drivkraften og iveren til en av de beste og mest effektive ministerne Norge har hatt. Noen av disse, kan grense til uthenging eller mobbing, motivasjonen ser ut til å være at avsenderne av disse angrepene, har et annet politisk syn, noe som i å for seg er greit. Men det som ikke er greit er måten både media og andre grupper, føler at de er berettiget til å gå langt over streken, i sine metoder for å gjøre skade. Det siste er at noen har laget en anti Sylvi Listhaug underskriftskampanje, det er nesten absurd å tenke på hvor langt venstresiden strekker seg, men dette må vi vel kunne krysse av som et absolutt lavmål, ikke bare det, men venstresiden har også med dette, satt en helt ny standard for hvor smålig det er mulig å være.

Vi som Støtter Anders Anundsen og Sylvi Listhaug, laget en underskriftskampanje, for Oss som støtter Sylvi Listhaug. Som jeg tror kommer til å motivere og vise Sylvi Listhaug, at hun har mange som står bak henne. Sammen er vi sterkere, som er spesielt viktig når vi står i hardt vær. Så jeg håper alle sammen skriver unner her. på forhånd takk. Mvh ano admin.