Engasjer deg, Mullah Krekar skal ut!

Til: Mullah Krekar

Om det etter 11 år med spekulasjoner i hvorvidt en ettersøkt Terrorist skal gå fritt i våre land ikke skaper noe konklusjon, hvordan skal det da gå når 60 IS tilhenger returnerer?

Kjære Mullah!
Jeg tenkte å skrive noen ord til deg om hvorfor så mange av oss vil ha deg ut av landet vårt. Urimelig, syns du kanskje. Men ta innover deg et par ting før du dømmer oss. Du er for det første kjeppjagd ut av flere land, og enda flere vil ikke ta deg i mot i det hele tatt. Ta Holland, f eks. Et land som går for å være det mest liberale kanskje i verden hva flyt av varer, mennesker og tjenester angår. For ikke å snakke om USA, hvor du stilles for retten den dagen du setter din fot der. Du er ettersøkt for terrorisme over hele verden. Men vi har invitert deg hit til oss for å gi deg den beskyttelsen du neppe hadde tenkt til å gi ofrene for den terrorismen du er tiltalt for.

I Norge er vi tolerante. Vi har tatt deg imot når ingen andre gjorde det, gitt deg beskyttelse, et hjem og et nytt liv. Vi har bygget moskeer til deg og dine trosfeller for våre skattepenger, midt i vår egen hovedstad, selv om dette tilhører for oss en fremmed tro, har vi gjort det. Flerfoldige ganger. I Oslo er Mohammed det mest brukte fornavnet på gutter født i 2009. I Norges hovedstad!

Norge og nordmenn har som du vet mange hundre års historie og tradisjon å bygge på. En kulturarv vi er stolte av og gjerne vil holde på, både av respekt for våre forfedre, og ikke minst kommende generasjoner. Det ser du ikke minst på 17 mai. Dette er altså ikke rasisme, ei heller patriotisme med negativt fortegn. Dette er kjærlighet til landet sitt, hverken mer eller mindre.

Jeg skal ikke påberope meg å kjenne deg som person. jeg vet at du er far, og sikkert på mange måter en god mann, hva vet jeg.

Men; Du sitter i stua mi, Mulla!! Jeg har sagt ja til å slippe deg inn! Og du pisser på min stolthet, skjønner du ikke det? Du rasper i min nasjonalfølelse, røsker meg i sjelen og fucker opp selve livsnerven min. Når du sitter på tv og hånflirer mot oss som bare har gjort deg godt – som de eneste i verden, faktisk. Og du latterliggjør oss som vil ha likhet for loven enten du er forfulgt eller ikke, svensk eller iransk, arbeidsmaur eller arbeidsledig. For meg spiller det ingen rolle om du er fra Island eller India. Jeg driter i ditt fødested. Men du har for faan å oppføre deg i andres stue?!! Det kalles normal folkeskikk, og har ingen religiøse, rasistiske eller andre betingelser. Her har du mye å lære.

«gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg». Norsk barnelærdom.

Så la oss snu litt på det: Jeg er ettersøkt over hele verden, får asyl ene og alene i Irak og krever en protestantisk, katolsk eller ortodoks kirke bygget midt i Bagdad. For dine penger. Ola eller Hans er det mest brukte guttenavnet, og vi krever fri sex for våre jenter, som mange av dere krever burka, omskjæring og gud vet hva for deres jenter. Og jeg skal selvfølgelig takke dere ved å spytte på stoltheten deres, slenge skit om religionen din og fullstendig fnyse av rettsystemet, historien og sjelen til ditt land. Alt skal du betale for med dine skattepenger. På toppen av dette skal jeg avvise enhver anklage som rasistisk tull og hånflire deg opp i trynet hver gang jeg er på tv.

Jeg hadde vært steinet første dag jeg hadde kommet, Mulla. Til offentlig spott og spe. I ditt land straffes man med din bibel som domstol for å så vidt snakke om andre religioner, det finnes mange nok eksempler på dette. For ikke å snakke om kvinnesyn. Vet du hva? Hvis hele Oslos kvinnelige befolkning har lyst på en dag hvor alle går toppløse, om to homofile leier lanke på Grønland, sågar står og grisekliner, eller om vi tillater abort – du har å respektere det! Sånn er det i stua mi, Mulla. Liker du det ikke, så pell deg til helvete hjem igjen. Og igjen, den totale mangel på ydmykhet, din latterligjøring av oss og ikke minst, din nedlatende holdning for oss gjør meg voldsomt provosert. Voldsomt. Du er vel det eneste mennesket i Norge som omtrent får frem infarktet hos meg.

Det er blitt sånn nå at veldig mange av oss har gjort dette til en fanesak, en prinsipiell sak søm skjærer oss i sjelen hver jævla gang vi leser om dette. Er alt bare oppspinn, Krekar? Absolutt alle beskyldningene? Hele verden tar feil og du har rett?

Poenget er at du er avvist i alle andre land enn Norge. Da har du å vise et biiiiiittelite snev av respekt for oss tilbake, forstår du ikke det?

Slutt å piss på folk som ikke har gjort deg annet enn godt, der alle andre har stengt døra for deg. For det er faktisk det du gjør. Oppfør deg som en lovlydig borger akkurat som flesteparten av alle andre fra ditt land gjør, og gjør det med en viss ydmykhet overfor folket og landet som har tatt deg i mot!

Ydmykhet!! Respekt!! Lovlydighet!! Takknemlighet!!

Gjør det, og du er velkommen i stua mi. Fortsett som nå og pell deg til helvete ut av landet mitt. På et tiendels fluefittehårs nanosekund.

(d.v.s. med en gang, om det skulle levne noen særlig tvil)
Skrevet av:Svein Brændjord

Signeres av: Norges Befolkning