es to polygyny

Til: https://www.facebook.com/groups/425159074187879/

oppdaterte beskrivelsen.
We want there to be a law of polygyny (http://en.wikipedia.org/wiki/Polygyny) as a man is married to several women at the same time. This is an organization for all who support polygyny. It's for the people of all nations and religions. HumanRightsAlert_Polygyny@yahoo.com Hvorfor skal man ha en mann for seg selv? Dessuten har jeg studert en del og kommet frem til at det er lønnsomt med tanke på husarbeid og effektivitet i huset. Også når det gjelder barn - hvorfor skal man la myndighetene oppdra barna? Det er jo det som skjer når man setter fra seg ungen i barnehagen. Søsterkoner stiller opp for hverandre også med tanke på barn.

Dette er praktisk også for kvinnene at de deler på oppgavene. Dessuten, hvis det igjen blir krig vil det føre til overskudd av kvinner. Fra vi er små, blir vi lært opp til å dele.
Grådighet kommer fra det onde. Dessuten er det bedre å dele en mann med flere kvinner enn å risikere utroskap, skilsmisse, kjønnssykdommer, samt hiv og aids.

Hele verden har blitt bakvendtland - det finnes strippeklubber, nakenbarer, partnerbytte klubber osv. I alle religioner er det akseptert med flerkoneri - mens myndighetene aksepterer ekteskap mellom homofile og lesbiske. Det å gifte seg med flere kvinner er ulovlig i mange land. Jeg stiller meg et veldig stort spørsmål? - på hele systemet.

Dessuten mener jeg at det skal bare være lov å ha 4 koner - dette på grunn av rettferdighet. Det ligger i ordet - konene skal være som søstre, og bli behandlet likt.

Signeres av: Rita Eidem