GI MATIAS WILBERG VAKSINEN NÅ!

Til: Legene ved Riksen

Som dere vet ble Matias lovt å være med i dette fine vaksineprojektet som siste håp for han.Han fikk den første å TÅLTE den,han fikk dessverre forstoppelse å de var redde for at han fikk bivirkninger av vaksinen ,men det skyldtes KUN alle smertestillende piller han tok,så de var så glade at tarmen ble bra,å det slyldtesogså at han ble svak som er normalt.Så skulle vi få den i går men så hørte de at han var hes å ville sjekke med Ø.N.H på riksen slik at det ikke var kommet kreft på stemmebåndet å det var det heller IKKE,så vi ble glade så i utgangspunktet skulle alt være i orden.Men for å være helt sikkre tok de også en CT av annsikt lunger brys,da fant de ut at flere av kulene hadde vokst å noen nye ankommet fort,da tok de en konklusjon at han ikke ville ha hjelp av vaksinen for den kunne ta lang tid før den virket,å de hadde også restruksjoner fra de som satt i gang vaksineprojektet at de ikke fikk lov til å gi pasienter med dårlig allmentilstand mere vaksine.MEN HØR HER: legen sa i dag HVIS vaksinen hadde vært godkjent for salg hadde hann FÅTT den,så avbrytelsen skyldes KUN restruksjoner..ikke rart at Matias har vært utslitt etter først forstoppelse og så høyt kalsium i blodet,noe som er helt normalt med kreft.Matias har KUN vondt i kneet å har aldri hatt eller har smerter av sykdommen,hvite blodlegemer er bra,ikke har han bakterer i blodet å ikke er han tungpustet.Vi har snakket med gode venner fra mange hold å de mener at vi IKKE kan godta dette,,derfor har vi nå bestemt at vi atter en gang må kjempe for gutten vår,,han har ingenting å tape,å i beste fall kan det hjelpe å hva gjør det om han får de tre siste vaksinene,,han har jo fått dødsdom allerede..jeg har også kontaktet tv2...jeg nekter å gi opp kampen pga prosjektes restruksjoner..legen sa jeg får ikke lov da blir hodet mitt hengt i galgen...Kan dere være så snill å være med på en underskriftskampanje hvor dere viser ders støtte,,KAN noen av dere sette i gang snartest da jeg ikke er flink til dette,den skal jeg helst hatt med i morgen,,,jeg NEKTER at to leger grunnet restruksjoner skal sende gutten min hjem for å dø ;.(( TUSEN TAKK FOR ALL STØTTE NÅ MÅ DERE HJELPE OSS,MATIAS HAR JO HJUØPET SÅÅ MANGE !!!!!!!!!KLEM FRA HELE FAM WILBERG.