Fiks Grimsmyra fotballbane

Til: Kristiansand Kommune

Fotballbanen på Grimsmyra var i mange år et sentrum for bydelens unge fotballentusiaster, nå blir den aldri brukt. Banen er blitt verre og verre med tiden, mens trenden er at fotballbaner generelt er blitt bedre og bedre. Det er for få fotballbaner i området rundt Sentrum og Grim, og det er det mulig å gjøre noe med, ved å fikse opp denne gamle banen.

Denne Kampanjen er opprettet for å vise at Grim ikke er en sovende bydel som kun våkner opp for å se Bjørn Eidsvåg i Ravnedalen, men en bydel med aktive mennesker, som utvilsomt også spiller fotball.

Skriv under: Hvis du er for en forbedret fotballbane som vil bli brukt, hvis du mener at barn og unge har rett til et så universelt aktivitetstilbud i sitt nærområde, hvis du selv kunne tenkt deg å spille fotball på Grimsmyra, eller kjenner noen som kunne.

Utfyllende innlegg finner du på http://www.fvn.no/mening/debatt/Nekrolog-til-Grimsmyra-fotballbane-2436986.html#.UdQnWFPe6BA