Stopp raseringa av Voss som skulebygd - oppretthald utbyggingsvedtaket, og alle fag og studieretningar. - underskrift.no
underskrift.no

Politikk - Fylke

Hordaland

Sven Erik Myrtveit

Til: Alle som bur og arbeider i Hordaland, eller som støtter oss.

Utviklinga av dei vidaregåande skulane på Voss må halda fram slik det er politisk vedteke. Hausten 2011 vart vi på Voss lova at me skulle haldast utanom det nye skulebruksplanen - prosessen var ferdig vedteke for vår del. No er me utsett for typisk splitt og hersk taktikk; gymnaset kjempar for musikklina, dei andre skulane kjempar for å oppretthalde vedtaka om utbyggjing av to jamnstore skular; en på skulehaugen og ein i Skulestadmo. Vi har alt å vinne på å stå saman om å stoppe dei foreslåtte endringane, dette handlar ikkje berre om musikklina men om Voss som skulesenter i framtida. Voss og indre Hordaland treng at alle faga og studieretningane, men me treng òg utvikling, opprusting og samlokalisering slik vi var einig om. Yrkesfaga må ikkje gløymast, dei er heilt avgjerande for framtidig vekst og utvikling i Indre Hordaland, Voss og Hardanger. Vi er ikkje nøgd med berre musikklina, vi vil ha full pakke slik som lova. Noko anna er kortsiktig og mot betre vitande, rasering av Voss som utdanningssenter. Det er viktig å stå saman, ikkje gå med på å bli oppsplitta og nøgd med delmål, så: Stopp raseringa av Voss som skulebygd - oppretthald utbyggingsvedtaket, og alle fag og studieretningar.

Signeres av: Alle