Vi ønsker Håvar Krane tilbake - underskrift.no

Signe Dagen

På vegne av

Menneskeheten

Til: Tilhengere av rettferdighet og sannhet

Denne kampanjen er til moralsk støtte for Håvar Krane- bloggeren, men også til støtte for rettferdighet, ytringsfrihet og sannhet. I mange år har denne bloggeren gledet sine lesere med bloggposter om aktuelle og uaktuelle saker-emner, men nå har det blitt slutt. Igjen. Dette er synd, og vi ønsker snarest at bloggingen skal tas opp igjen.

Støtt denne bloggeren i sin kamp for å bygge opp igjen imaget sitt-gjenreise seg som "den mannlige bloggeren som skriver om absolutt alt". Støtt han i kampen for å komme tilbake, og gjenoppta bloggingen. Vis din motstand mot onde krefter som ønsker å tie bloggeren og frata han et talerør, ved å spre ondsinnede rykter og utøve makt. Det er ikke for sent å fortelle sin versjon-historie, og ta tilbake sin posisjon som samfunnsdebattant og skribent-synser. Håvar Krane, vi er mange som ønsker å lese det du skriver, er interessert i din vinkling, og vi vil ha tilbake gleden ved å lese bloggen din.

Skriv under og vis din moralske støtte, og marker din motstand mot all den urett som direkte og indirekte er begått mot oss alle. En urett mot bloggeren, leserne, sannhet, ytringsfrihet, demokrati og rettferdighet.