Det er enda håp for GARAGE LYNGDAL! - underskrift.no
underskrift.no

Det er enda håp for GARAGE LYNGDAL!

Politikk - Lokal

Vest-Agder

Lise Penne

Til: Lyngdal Kommune

GARAGE LYNGDAL!

Det er kanskje mange som har tenkt at nå er det over for Garage i Lyngdal, selv om avslag nr2 just kom så er det enda håp! Det har vært på bristepunktet til at initinativtakerne til Garage har gitt opp, men de har så mye å by på og vil så gjerne, men de trenger hjelp. De kan ikke dra denne kampen alene, de trenger OSS som vil ha Garage - som ble en kortvarig opplevelse i høst!
Så nå framover i kort tidsrom har vi muligheten å vise kommunestyret, rådmann og ordføreren at Svein og Co ikke er alene om interessen!
Det er for galt at Lyngdals store mulighet til utested skal gli mellom fingrene på Lyngdal Kommune. På møtet "Bevar GARAGE" 25/4-2012 var det et stort uttrykk for store planer hvis Garage endelig kan lyse opp igjen, da snakker vi utested, ungdomsdisko, sport på storskjerm med det som kan trekke folk sammen, stand-up og konserter. At Jagedal har gode kontakter når det kommer til både artister og band er ingen hemmelighet, hvorfor ikke bruke han for alt det er godt for? Garage klør i fingrene til å komme i gang med det, de har så mye å by på, men de trenger en ting - hjelp som kan føre til at Rådhuset åpner skyggelappene sine og gir dem et klarsignal! Får Garage klarsignal så går det fortløpende fram mot åpningen - 1 uke!

Tirsdag 1 mai har vi en enorm mulighet for å nå gjennom hos politikerne, rådmannen og ordføreren for å få fram denne saken. En representant fra Eilert russen vil holde tale som er en begynnelse på en forhåpentligvis åpenbaring for stopperne. I tillegg til å gi din underskrift vil all oppmerksomhet rundt å bevare Garage bli tatt imot med stor takk - det er tid for å finne sammen, la Lyngdal bli større og vis engasjemang!