Nei til utsending av Nathan og hans familie!

Til: Norske politikere

Stakkars Nathan på 6 år og foreldrene hans skal tvinges ut av landet, etter ti år med jobb og skattebetaling til den norske staten. Nathan er født og oppvokst i Norge, snakker kav bergensk og heier på Brann. Familen er kristen og kommer opprinnelig fra Etiopia.

Denne familien har ikke bare integrert seg helt utmerket i vårt land og vårt samfunn, de har jobbet selvstendig, tjent sine egne penger og gitt andeler av disse pengene til staten, slik at andre trengende skal få det de har behov for. Dette er, om ikke etniske nordmenn, ekte nordmenn. En familie som ikke hadde det godt i Etiopia, kom til Norge for ti år siden, etablerte et liv her, har jobbet og betalte skatt siden dag en og fikk sin lille sønn her for seks år siden. Nå skal de kastes ut.

En liten stakkars gutt på seks år skal kastes vekk fra alt han kjenner og kan. Forlate venner, fotballag og skole. Gutten som skarrer på r'en slik bergensere flest, skal kastes ned i et land hvor alt er nytt, ukjent og skummelt. Hvor er logikken til politikerne, når de kan kaste ut en integrert, norsk familie, imens voldtektsdømte og narkotikainvolverte utlendinger får bli i Norge, og sone straffer som noen konger i norske luksusfengsler?

NEI TIL UTSENDING AV FAMILIEN!