SETT NED BENSINPRISENE I NORGE NÅ!!!

Til: statens Vegvesen og politikere i Norge!

Nå er det virkelig NOK!!

Jeg føler at bensinprisene bare stiger og stiger for tiden. Nå ligger prisene mellom 13-15 kr/liter. (Enn så lenge)
Har også hørt rykter at om en kort stund vil prisene runde 17 kr/liter, dette mener jeg er aaaaltfor dyrt for oss normenn..
Vi skatter allerede høye tall, og nå skal dere for pokker sette opp prisen på bensin og veiavgift i tilegg!?

En gjennomsnittlig normann bruker gjerne bil 3-4 ganger i uken, og da ofte opptil flere timer hver gang. Om man skal betale 5-600 kr/tank vil dette bli en god håndfull 1000-lapper hver mnd, per person. Hva bruker dere disse pengene til? En ting er sikkert, og det er at dere ikke bruker pengene våre til å bedre veiene i Norge.

Hva med de som har dårlig råd, og kanskje en dårlig betalt jobb, og som bor for seg selv? Slike som meg..
De må begrense sitt behov uønsket, og det blir urettferdig. De med god råd kan kjøre bil så mye de vil, mens de med dårlig råd ikke kan det. Greit nok at dere vil begrense CO2-utslippet for å spare Ozon-laget vårt, men finn på bedre måter enn å rote til folks rettmessige frihet!
Vi kjører ikke mindre fordi prisene øker, sannheten er at folk ofrer økonomien for å ha råd til bensin. Vi kutter heller ut et skikkelig måltid, enn å la være å fylle tanken!

Neste gang dere skal ødelegge økonomien vår, be om en kommentar fra oss før dere gjør noe. Hvis dere vil vi skal begrense bilbruken, spør oss pent istedenfor.. Så kanskje vi kommer frem til en løsning som kan fungere for alle :)

PS! Vil dere vi skal ta offentlige transportmidler istedenfor bil, som f.eks: T-bane, trikk og buss;
SETT NED BILETTPRISENE, for de har også nemlig økt! Dette gir oss blandede signaler. Dere setter opp prisene samtidig på bensin og billetter/mnd. kort.

RYDD OPP DETTE ROTET DERES!

TIL: Alle dere som er med meg i saken, signer nedenfor.
På forhånd, takk for støtten ;)
Vi skal sammen prøve å få satt ned prisene..

MVH Ingvild.