Smallville, en underskriftskampanje for å prøve å få de til å fortsette med serien etter sesong 10 som går nå..

Til: Kampanjen er rettet mot de som lager serien: Smallville

Norsk tekst:
-
Signaturkampanje, for de som ønsker at de skal fortsette å lage Smallville episoder. For i starten av episode 1 av sesong 10 så sier de at dette er "Final season of smallville" og det betyr jo i seg selv at de ikke har tenkt å lage noen nye med det første ihvertfall.. å det er noe av det jeg håper på å få gjort noe med sånn at de fortsetter. Men jeg ville tro det kommer helt an på hvor mange underskrifter vi klarer å få samlet inn før siste episode blir sendt ut på tv, jo flere underskrifter vi får inn jo bedre er jo det.. men det er jo fremdeles en stund til at sesong 10 er ferdig heldigvis. Så vi smallville elskere får bare formidle flere om denne kampanjen sånn at den blir godt kjent, det vil forhåpentligvis også hjelpe på det at de som lager serien også får vite om denne kampanjen sånn at den ikke er laget forgjeves til ingen nytte. For jeg vet ikke helt åssen jeg skal få formidlet denne saken ovenfor de det gjelder siden jeg ikke vet hvem de er.. Det viktigste er at de får vite at det er MANGE som vil at den skal fortsette å gå på tv og får de til å lage noen flere sesonger av verdens beste serie på tv!!

English subtitles:
-
Signature Campaign for those who want them to continue to make Smallville episodes. For the start of episode 1 of season 10 so they say that this is the "final season of smallville," and it means in itself that they do not intend to make some new ones with the first one anyway .. to it is some of what I hope to do something so that they continue. But I would think it all depends on how many signatures we can get collected before the last episode will be sent out on television, the more signatures we get, the better it is .. but it's still a while until that season 10 is thankfully finished. So we smallville lovers can only communicate more about this campaign so that it is well known, it will hopefully also help in that those who make the series even hear about this campaign so that it is not made in vain to no avail. For I do not know how I get passed this case above those concerned since I do not know who they are .. The most important thing is that they know that there are MANY who want it to continue to go on TV and they get to make a few more seasons of the best series on TV!