Innsamlingsaksjon for innførelse av strengere straff!

Til: Hans Majestet Kungen og Justisministeren i Norge

Hans Majestet Kungen av Norge og Ærede Justisminister!
Vi som har skrevet under på denne underskriftskampanjen er av den oppriktige formening at straffeutmålingene her til lands er alt for lave gjeldendes enkelte forbrytelser. For eksempel er vi av den formening at bestraffelsen av bland annet voldtektsmenn, pedofiler og drapsmenn, samt de med intensjoner som grenser til allerede nevnte forbrytelser og legninger, er så lave at det er en skam for «den allmenne rettsfølelsen». Vi ønsker ikke å skilje mellom konsekvens og intensjon. Vi mener derfor helhjertet og inderlig at det er en god idé å oppheve den demokratiske rettsikkerhet, som våre forfedrer har arbeidet hardt for å oppnå, i mange generasjoner, ved å innføre dødsstraff og tortur av disse menneskene. Dette er helt klart enlig vår mening å foretrekke fremfor behandling og følgende forsøk på återinnføre disse menneskene til omgang med dagliglivet etter avtjenet straff.

I stedet for denne praksis har vi en løsning som både er nytenkende og som vi mener ville tjene det norske folk bedre. For eksempel kunne man tenke seg en straff der rettsapparatet idømte en seksualforbrytere til langsom pining til døde i det offentlige rom, ved å få øynene injisert med syre og at han etterpå måtte konsumere sitt eget kjønnsorgan for at så slutgiltigen radbrekkes. Andre forslag er at disse menneskene kunne henges opp i sine kjønnsorgan i forslagsvis en elektrisk ledning mens de fikk huden gjennomborret av dartpiler, kanskje dyppede i salt?, intill de til slutt avlider av blodstap (disse eksemplene er hentet og inspirerede av kommentarer i flerfoldige facebookgrupper som vi mener representerer den norske folkevilje).

Vi er fullt klar over at en slik praksis vil bidra til opphevelse av rettsstaten, men vi mener også at det er et meget litet offer for en viktig sak. Vi som har skrevet under på denne kampanje anser altså ikke at dette vårt prosjekt ville stride mot den gemene hops allmenne rettsfølelse. Så lenge vi kan få lov å pine disse menneskene på den aller mest sadistiske og mest fryktelige måte så er vi alle glade og fornøyde. Det eneste vi ber av deg er å vurdere opphevelse av rettsstat, rettssikkerhet slik at rettferdighet kan skapes på en rimelig måte og at vi slik kan få en verden alle ønsker å leve i.

Vi som har skrevet under på denne listen stiller oss derfor selve til disposisjon både som fremtidige bødler og torturister samt at vi kan behjelpe staten med idémyldring for å oppnå optimalt sadistiske avstraffelsesmåter.

Kjære justisminister! Hør vår bønn!

Hilsen