Du og jeg sammen kan utgjøre forskjell. Yes we can.

Til: Jens Stoltenberg, den rødgrønne regjeringen og det norske folk!

Assalamoaleykom. Må fred være med dere alle.

Apell
Dette er en apell til den norske regjeringen,om å tydeligere gå frem mot okkupasjonsmakten Israel og deres krigføring mot Palestina. Det er tydelig at Israel i dette tilfelle har hovedansvaret, og derfor må de umiddelbart avslutte deres inhumane politikk over staten Palestina. Det rette vil også være å tilbakekalle Norges ambassadør fra Israel og kalle inn Israels ambassadør inn på teppet her i landet, for så å TYDELIG å vise vår avsky mot den type politikk som Israel har ført og fører per i dag.

Statminister Stoltenberg
Jens Stoltenberg, du har nå lenge snakket om hvordan Norge skal være et foregangsland på flere fronter.All snakket om hvordan vi i et lite land som Norge skal stå frem som et godt eksempel for resten av verden. Vel, www.Allah3lem.com, og de undertegnede,utfordrer deg og din regjering til å nå benytte seg av muligheten til å stå frem som et foregangsland, og tydelig ta avstand i fra staten Israel og den politikken som føres på dette området. Selv om vi er et lite land, betyr det ikke at vi ikke skal tørre å si ifra, vi skal ikke være likegyldige, vi MÅ si ifra, og det NÅ.

Sammen du og jeg
Hvis man tror at et lite land som Norge ikke skal ha så mye å si, så tar man feil. Vi har MYE å si, så la våre stemmer bli hørt en gang for alle.
Etterhvert, hvis Gud vil, vil flere land ta til etterfølge, og nettopp da vil vi som Norge fremstå som et foregangsland.

For rettferdigheten
La oss sammen ta avstand, og vise våre fremtidige generasjoner, at vi fortsatt lar det menneskelige og rettferdigheten veie tyngst.For en gangs skyld må vi slutte å tenke politiske konsekvenser og faktisk gjøre det som er rett. Hvis vi ikke reagerer nå, så vil rettferdigheten aldri få seire.
La oss i Norge komme sammen, og vise som et foregangsland, at vi sammen kan forandre ting der ute. I dette tilfelle er det å få ISRAEL til å skjønne at det de holder på med er TYDELIG uakseptabelt, at det må forandres, og det straks.

Yes WE CAN!
Ved å gjøre dette vil vi stå frem som gode eksempler til våre barn og fremtidige generasjoner. Vi viser at vi gjør alltid det som er rett, og vi lar oss ikke skremme av politiske konsekvenser land måtte true med. Uansett situasjon, eller tilfelle, rett bør være rett
Vi bøyer oss ikke ned for okkupanter. De må stoppes, og sammen kan vi få det til. YES WE CAN.

Kjære alle dere, sammen kan du og jeg utgjøre store forskjeller. YES WE CAN!

MvH
Allah3lem.com styret

Gi Palestinerne en stemme her i Norge!!