Få TROPO i hyllene igjen!

Til: Grans

Grans har i en årrekke hatt den unike drikken "TROPO" som en del av sin produksjon. For cirka ett år siden stoppet de all videre produksjon av Tropo, med begrunnelse for at Grans ikke hadde kapasitet nok til å fortsette med Tropo lenger. Noe som er et tap for veldig mange; gode minner, god smak ++

Det som er utrolig viktig å tenke på når det gjelder Tropo, er at den er helt unik! Man finner f.eks. sjelden/ingen grønnfarget brus og i hvertfall ikke med den spesielle kiwismaken Tropo har fra noen andre bryggerier. Selv om Tropo var så spesielt god som den var, virker det som om den har blitt tatt for gitt og litt bortglemt, alt ufortjent.

Et forslag som har dukket opp er at Grans fjerner en annen av sine brusdrikker, som det oftest finnes en lik variant av fra et annet bryggeri (eks.: Siesta - Solo - Fanta) og dermed frigjør kapasitet i sine bryggerier, sånn at Tropo kan gjenerobre Norge.

Coca Cola Company hørte på de som støttet Urge-gruppa og har nå begynt med Urge på 1,5 liters flasker. Klarer de det, klarer vi det. Hvis selveste Coca Cola Company AS gjør noe sånt pga. Facebook, tenk på hvor lite som skal til for at lille Grans skal lytte til oss.

Etter modell fra Facebook-gruppa "Urge på 1,5 L-flasker", ble det oppretta en gruppe for å si tydelig ifra til Grans hva folket synes om dette. Dermed har budskapet spredd seg mer og mer, og gruppa teller (per 17.09.08) omtrent 9600 medlemmer og øker for hvert minutt som går.

GI DITT BIDRAG - bli med i gruppa på Facebook og hjelp oss med å spre budskapet, men framfor alt; Skriv under på denne kampanjen.
Det tar noen få tastetrykk og smaker dessuten mye mer enn det koster - akkurat som Tropo!

Signeres av: ALLE som støtter kampanjen