Ikke slutt med ITAvisen's Podcast!

Til: ITAvisen sin Podcast

Har satt sammen en kampanje for å beholde / starte opp en ny ITAvisen Podcast!

Podcasten var det som egentlig dro meg over til ITAvisen i det hele store, hadde hørt veldig mye negativt om ITAvisen, så jeg hadde stort sett holdt meg unna. Men så snublet jeg over Podcasten, og ble nærmest trollbundet. Jeg lastet ned over 50episoder og hørte igjennom de alle, for meg er Podcasten det som holder høyest kvalitet av alt på hele ITAvisen. Det er alltid en stor glede å laste ned Podcasten og kunne sitte å høre på Martin, Tore, Trond og de andre diskutere om ting de kan (og ikke kan for den sakens skyld). Det var trist når de gikk fra en ukentlig til bi-ukentlig Podcast, men nå skal det hele altså være slutt. Ingen ny Podcast om to uker.

Fikk et lite sjokk da jeg hørte dette på Podcasten, og jeg må si det var en stor skuffelse som gikk igjennom meg når de fortalte at AllerInternett visstnok ønsker en stopp på Podcasten.

For meg har Podcasten vært både lærerik og underholdene, og jeg vil gjøre alt i min makt for å få den opp på beina igjen!

Derfor har jeg startet denne kampanjen, hvor jeg forsøker å få ITAvisen's Podcast tilbake!
Jeg kan selv godt være med på å lage en Podcast, om jeg får med meg Martin, Tore eller noen andre også kan vi hoste den på en ekstern side. Det er jo AllerInternett som er problemet, så hvorfor ikke bare lage en Podcast og legge den ut på en ekstern side?