Vi som vil at Discovery Channel her i Norge skal tilbake til engelsk versjon.

Til: Discovery Networks Nordic

Heisann
For alle dere som har sett på Discovery Channel for tiden. Dere har sikkert lagt merke til at den er blitt norsk. Det som er problemet med det er at den er blitt altfor barnslig, de som snakker er altfor barnslige også. Ikke for å være frekk, men de tror dem er noe. Jeg har laget denne kampanjen for de som ønsker den engelske versjonen tilbake, selv om dette er meget ambisisøst og på en måte ikke kan gjøres noe med, kan man hvertfall prøve. Programmene som sendes der også er ganske mye oppspinn, f, eks American Chopper, det er en teit serie som ikke har noe mål, eller noe mening, det samme gjelder American Hotrod, Chop Shop London, Dirty Jobs, alle programmene er teite og selv om det er en læringskanal, hva har motor med det å gjøre. Selv om Discovery har en kanal som heter Discoery Turbo, hvorfor ikke plassere de på den. Jeg synes nå også at Discovery Channel skulle omdøpes til Discovery Reality, siden det er alltfor mange reality program der, dette har jo ingeting med læring å gjøre. Men hvertfall, skriv under på de som ønsker å ha tilbake den engelske versjonen av kanalen, istedenfor den norske.