Sylvi Listhaug må gå

Til: Stortinget/Regjeringen

I skrivende stund har en underskriftskampanje til støtte for Sylvi Listhaug 13 992 underskrifter, så da er det på tide å vise at flertallet av befolkningen ikke støtter Listhaug i sine uttalelser.

Hun har utspilt sin rolle i regjeringen. Å "beklage" at noen ble lei seg, er ikke en beklagelse. Listhaug viser gang på gang, at hun ikke er egnet til å ha en av de viktigste ministerpostene i Norge.

FrP som er Norges tredje største parti, bør overlate Justis-, beredskaps- og innvandringsminister-posten til et parti som faktisk har en ørliten form for kunnskap angående hva den posten innebærer. Tre forskjellige justisministere på fire år med den nåværende regjeringen, alle fra FrP, sier det meste.

Sylvi Listhaug bør gå, og hun bør bli erstattet av en som vet hva han/hun driver med. En som ikke indirekte oppfordrer til hat.

Signeres av: Stortinget/Regjeringen, alle

17.03.2018

Tusen takk for støtten. Det er fortsatt en lang vei å gå, men jo flere som signerer og deler, jo større sjanse er det for å bli hørt. Sylvi Listhaug har utspilt sin rolle i regjeringen. Nok er nok.
Få varsel på e-post når eieren skriver oppdateringer